kad tesko bude,nemoj da suzti oko,na svaku bol se nasmijesi i digni glavu visoko....ne tuguj cak i kad srce boli jer samo pravi covijek umije da ŽELI PATI i VOLI!!!!

29.04.2008., utorak

oooooooooooy.........

winkEj pa ljudi nisam dugo post napisala....
Shta cu nema se vremena....ni motivacije basbang.........
ali vi se necete ljutiti zubo
ewo ovaj zadnji tjedan se prezivljava....nije lose....dead....
jos sutra i u ponedjeljak nastava........!!! i onda......
exqurzija
JUUUUUHUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!roflroflroflroflroflrofl
auu ima da nam bude pravo.....
ja evo danas dobi 3 iz matematike.....i imala kont. iz fizike....nesto slabo uradila..bice tri isto deaddead
koji sam ja genije....
...........privatni zivot.....hmm.....to ja odavno nemam......jad i bjeda............
xexexxexexe smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin
nije da se zalim....samo trebamo poraditi na tome...ddaazubozubozubozubo
neznam sta da pisem.....
kad se vratim sa ex. bit ce materijala ......hajde odoh ja sad smori ja samu sebe a kamoli vas.....
ljubiiiiiiiiimblablablablablabla
- 19:48 - Komentari (8) - Isprintaj - #

14.04.2008., ponedjeljak

- 15:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

04.04.2008., petak

exqurzija ce sad!!!!!! :D

evo da vam se javim......tako n da vam zahvalim na kommovima...nema puno heh al dosta.....sta ima veze.....
eo ja sam uredu...........danas smo KONACNO saznali kada nam je ex.
ufffffff...sta ce to bit......ja eto nemogu docekat...taman ce mi doc da se opustim....uzivam......izivim............smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin..........uf treba docekat 6.5...............finofino
sta ima u vas.....? ista novo.....
ja evo uzivam....uf konacno docekala petak i ovaj vikend....samo da bude vrijeme kako treba....pa ce sve bit super sretansretan..........sutra ce teja moja i peric slavit rodendan...............eeee.....evo razbijam glavu sta bi mogli uzet njima.....headbangheadbang............nace se nesto.......
sta da vam još pisem....neznam nemam ideja...................
ajde eto ljubim vas.............pa vam se javim opet nekad..............kiss
- 17:13 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi