kad tesko bude,nemoj da suzti oko,na svaku bol se nasmijesi i digni glavu visoko....ne tuguj cak i kad srce boli jer samo pravi covijek umije da ŽELI PATI i VOLI!!!!

28.01.2008., ponedjeljak

hrvatskathumbupthumbupheeeeeeeeeeej.....svima dobrim dragim ljudovima i svima koji ce te se ponovo sjetiti da mi dodete i poocitate jos koji postic....maleni......ludludlud.....pa tako sta da pisem sada....ne zelim trabunjati kao i u proslim postovima...ahheadbangrekla sam ne zelim a ne i da necu....beljbelj..........pa evo ja vas molim da mi date neku pametnu ideju za pisanje...mislim da vam postajem dosadna.....nononononoheheheeh ma nisaaaaaaaam...!!!!
i takoo....ma eto znam sta cu pisati....kako sam zivce izgubila gledajuci jucer HRVATSKA:DANSKA. pusti ti preseravanja o tome kako smo dobro igrali ma obje bi moje bake same bolje odigrale....(hrvatskahrvatska)
Mislim bez uvrade ali jadne igrace su izmucili do te mjere da nisu znali vise da udaraju...sto se i vidilo....svaka im cast ali ima i drugih nije isto biti prvi u svijetu 2003._i u rezmaku od 4!!! GODINE....idu nove generacije...ali opet svaka cast daleko su dogurali.......!!hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
Pa sta bih sada mogla pisati....aha a evo kada me vec ponijeli o utakmicama jao bila ja na jednoj uzivo u ovu subotu....deaddeadkosarka....moja druga ljubav....pa naravno ČAPLJINAvs.SLAVIJA.......pa.....!!!pobjeda za Čapljinu hehe......jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........!!!!
aj pusa svima sada sto me pratite redovito.....zubozubozubosmokinodoh moram ici uciti: kemiju fiziku i biologiju......majko moja draga ja necu stici nista od ovoga ako se odmah ne maknem sa kompjutora...pardon računala........!!!

PUSSAcerekcerekcerekcereksretanyes!!!!

- 17:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi