Gubljenje nevinost - Pronađi pratnju

četvrtak , 27.12.2018.

Imala sam 15 godina, a Miloš 25, kada sam IZGUBILA NEVINOST! Ovo me muči najviše od svega










Click here: Gubljenje nevinost






Ni kako sam dospela do 7sprata na kojem živim. Pomerio mi je kosu na stranu a potom sam videla njegove zilave sake na zidu preko mojih. Jebi me dok imas sansu sutra je neces imati!



gubljenje nevinost

Cula sam neki house iz dnevne sobe i par muskih glasova. Njihov brak je valjan i jedino što muž može u tom slučaju je da joj da talak ako neće sa njom da živi zbog te mahane. Milan je sedeo pored mene i pricajuci mi neke nebitne stvari, zurio je u casu i gledao nestanak svakog gutljaja iz nje. I pored toga nekad, premda je to retkost, krvarenje postaje obilnije.



gubljenje nevinost

Imala sam 15 godina, a Miloš 25, kada sam IZGUBILA NEVINOST! Ovo me muči najviše od svega - Ne zaboravite na zaštitu! U civilizovanim sredinama do defloracije cepanja himena dolazi u toku prvog polnog odnosa.



gubljenje nevinost

Što je predpostavljam normalno. Ja lično mislim da nevinost treba izgubiti u braku. To je ipak nešto sveto tako mi se barem čini, iako ja ne želim da se udam. Ne znam kad je najbolje vreme, i verovatno nemam šta da se mešam u tu temu. Svaka majka bi zelela da njena devojcica ne trazi bas idealnog partnera u krevetu tako sto ce ih menjati da bi bila zadovoljna u braku i da ako moze to obavi posle vencanja. Nase bake su tako bile vaspitavane, tako su to radile i kako god da je bilo.... Sad je vreme drugacije. Sad se sve krece naopacke... Nije ni to dobro. Svaka osoba treba da oseti momenat kada je spremna za taj cin. Ako je to pre braka ili posle braka to je njena stvar. O nikakvoj popularnosti se tu ne radi. Znam mnogo slucajeva kad su devojke ostavljane samo zato sto su bile nevine jer muskarci nisu hteli da se bakcu sa njima. Sve to zavisi od osobe do osobe. Ali sam jako protiv toga sto citam po novinama i sta vidim u stvarnom zivotu da u danasnje vreme devojcice u osnovnoj skoli gube nevinost samo da se ne bi izdvajale i da bi navodno bile polularne...... Toga se grozim i pitam se kuda sve to vodi? Imala sam puno momaka,ali se u nijednog nisam zaljubljivala. Najduza veza mi je bila 2 meseca. Medjutim,vremenom sam pocela da se pitam da li je ok sto sam jos uvek nevina! Pre mesec dana sam srela bivseg u diskoteci... Bila sam jako pijana,posle vruceg petinga ja sam odlucila da to uradim sa njim. Ali to je bila odluka pijane glave. Zapravo niti sam se napalila,niti mi je bilo lepo,niti sam to zelela... A sto je najgore ne secam se svega. Ali znam da pokusavao najvise 20 minuta drugarica mi je rekla da sam toliko bila sama sa njim Nisam krvarila,bolelo me je jako,znam da sam se stezala,ne znam da li je isao do kraja i da li je uspeo da probije himen... Sutradan me je peckalo,i pomalo bolelo ali ni tada nije bilo krvi... I naravno posto nisam mogla da izdrzim pitala sam ga, da li smo isli do kraja,rekao mi je:Sto se mene tice nismo. E sad,ja ne znam da li sam ja jos uvek nevina. Da li mi neko moze dati odgovor na ovo pitanje? Jer se ja uopšte ne sećam svog prvog seksa. A ja sam se kao i svaka devojka toga plašila i sl. Bila sam jako tužna... Izašla sam sa društvom u grad. Napila sam se po prvi put u životu... Pamtim samo neke određene scene... Odlazak u WC sa dečkom sa kojim sam se samo jednom poljubila užas,koliko mogu nisko pasti Sećam se ljubljenja i nekakvih dodira u WC-u. Sećam se trenutka kada sam shvatila da ulazi u mene. Pokušala sam da ga odgurnem,nisam uspela. Sećam trenutka kada sam ispred WC ugledala drugaricu,zatim ulazak u taksi. Ne sećam se izlaska iz taxia. Ni kako sam dospela do 7sprata na kojem živim. Sećam se da mi je drugarica otključala vrata od stana. Jer ja očigledno nisam bila sposobna. Trenutak koji me je osvestio,u kupatilu- videla sam da su mi gaćice umazane krvlju! E tada sam doživela šok! Naravno,plakala sam kao luda. To svoje užasno iskustvo sam nekako prebrodila tek nakon godinu dana. Mada ne u potpunosti. Prosto ne mogu oprostiti sebi! Čvrsto sam bila ubeđena da će moje prvo seksualno iskustvo biti sa nekim koga volim. Desilo se nešto,sasvim suprotno,sa neznancem,čije čak ni ime ne znam! Alkohol više nikada nisam stavila u usta! Nacitah se svakakvih budalastina, mislim treba imati izrazito razvijene intelektualne sposbnosti da se ispise tako nesto. Malo sam s brda s dola kako bi nasi stari rekli odgovorio na neke postove, ali otprilike to je to. Moja iskustvo hm ja sam prvi put spavao sa 29, prilika je bilo ali cekoa sam pravu jer sam hteo da mi ta ude prva i jedina oni koji razumeju njima ne treba da objasnjavam a ostali mogu da produze. Na zalost bila je pogresna. Zasto sam ostavio komentar? Zelim da drugi znaju da postoji i druga alternativa pored ove koju nam seviraju u medijima gde se aktivno radi na kvarenju omladine, radi necijih ciljeva. Jedna od nacina je i to da se smatra normalnim nekontrolisano menjanje seksualnih partnera i stupanje sto ranije u seksualne odnose. Jos ima casnih i moralnih osoba i te osobe trebaju da budu tu da podrze i savetuju one koji dodju u sumnju u ovim teskim vremenima jer pritisak okoline cini da i ok osoba skrene sa prvoga puta Unapred se izvinjavam da mozda haoticnom pisanju i nepovezanim mislima, jako sam umoran i neispavan pa zato je to tako. Svraticu s vremena na vreme da vidim kako tema napraduje.



NAŠE ZVEZDE OTKRILE KADA SU I SA KIM IZGUBILE NEVINOST!
Sipao mi je viski i nista nije progovorio. Ako je to pre braka ili posle braka to je njena stvar. Znam mnogo slucajeva kad su devojke ostavljane samo zato sto su bile nevine jer muskarci nisu hteli da se bakcu sa njima. Zastao je na trenutak i odaljio se. Pamtim samo neke određene scene... To ga je jos vise raspalilo i jednu od saka zavukao je ispod haljinice njom pomerajuci tange. Zasto sam ostavio komentar? Od Saske i Tamare ni glasa…. Glava mi je pucala a srce tuklo kao ludo od straha. A zastrašujuće je koliko mnogo tinejdžera ne znaju ni najosnovnije stvari o polnim odnosima. Sestra mi je samo pružila slušalicu i rekla: On je. Bio je uzasno napaljen i nervozan.

[Dopisivanja balkan|Badoo nova registracija|Poruke za upoznavanje sa curom]






Oznake: gubljenje, nevinosti, bez, bola, Ovako, ćete, više, Uživati, u, svom, prvom, seksu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.