ANTIVIKENDOV ANTITJEDNIK - male price velikih ljudi

četvrtak, 19.10.2006.

Milenin web - log se nastavlja

Pregled Mileninog Web - (b)loga omogućio vam je HG Spot koji vas je ospkrbio kompjuterima reprezentativnima za pregled ovog (i mnogih drugih) blogova, i koji je opskrbio Milenu adekvatnim kompjuterom i tipkovnicom nužnom za pisanjem svojih uzbudljivih avantura.

MILENA: Vi shvacate da mi nismo sluzbeno ljudi na kavi nego jedna socijalna množina.
ALEN: Što time želiš reći?
MILENA: Ništa, da mi je lijepo biti s vama na kavi.

Milena se osjećala sretno i sigurno. Imala je grupu svojih bliskih prijatelja u koje je imala dosta visoku količinu povjerenja. Sad je pila kavu s njima i osjećala se kao da ništa drugo na svijetu ne treba postojati.

MILENA: Znate što me smeta? Smeta me što se mnogi ljudi ovih dana identificiraju kroz državu. `Ja sam Hrvat!` Kao da je to nešto što me čini osobom.
ANA: "Proud to be a Croat", ha?
MILENA: Baš to!

Milenu jedino nisu usrećivali takvi ljudi. Smatrala je da su ljudi ljudi bez obzira na to što žive u drugim krajevima. Zaklela se da njeno državljanstvo nikad neće ni u kojoj mjeri određivati nju kao osobu.

IVA: Kako si došla na tu temu?
MILENA: Ma to me jednostavno živcira. Lijepo je biti među normalnim ljudima.

Milena se rastegla i opustila. Osjećala se potpuno smirenom i sretnom. Osjećala je kao da je sa svojim prijateljima u nekoj posebnoj državi. Bila je ponosna što je u toj državi.


Adekvatan pristup
Mileninom web -
(b)logu
Omogućio vam je
H G S P O T
- 21:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.