Anti-Tokio Hotel

ponedjeljak, 26.06.2006.

O Tokio Hotelu sam sve rekao!

Dakako, sve sam ja o Tokio Hotelu rekao sto imam za reci, govorio bih vise da ja znam di se uopce pustaju, ma zelim reci, s pricama o TH je gotovo, ako neko zeli nastaviti neka kopira moje tekstove slobodno, jer ionako su za sve vas, ne za mene!Znajte da sam jos uvijek protiv ovoga, ali ja svaki dan vidim sve vise i vise blogova koji imaju nazive Bill, Tokio, Hotel, itd. Ne znam kud ide vise ljudski svijet.
Zelim jos samo reci da cu ovom blogu promijeniti domenu uskoro, to je ono "antith".blog.hr - to pod navodnicima, tako da mozete ju uzeti sto prije! A mozda se tijekom dana predomislim i opet pocnem pisati ovaj blog je rvidim da je popularan :D Vjerojatnije je da cu se predomisliti!
- 01:37 - Komentari (186) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.