Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neki blogovi
heheh



Index
Večernji
Slobodna
HtNet
Gloria
Iskon




a ovo moga najdrazega kluba :)
Hajduk

a ovo moga najdrazeg grada :))
Split

ako se zelite posteno nasmijati pogledajte ovaj link
Vicevi

gluparije

19.10.2004., utorak

ja budala nad budala 2.

danas neću ništa prešutit..u stvari prešutit ću puno stvari koje bi trebala reć ali ipak neću prešutit ono šta me očajno iritira..naravno dan počne predivno ..kao i obično ja i moj predivni momak i njegov prijatelj odemo put makarske u nakani da slikajemo sa biokova odnosno vrha sv.jure i malo da slikajemo makarsku i sve to bude divno krasno..popijemo pice u makarskoj..divno divno velika ljubav cvate..ono šta sam rekla da ću prešutit to bi sad slijedilo ali stvaro to nije vrijedno spomena jer bi samo tako osramotila moga momka ali kako ga toliko volim neću ga sramotit..a prije svega moram reć kako smo se ja i moj momak opet posvađali jučer oko izlaska vanka jer je njega strah vozit njegovo auto koje nije bog zna šta u kakvom stanju ali se pristojno može voziti..da stvar bude još apsurdnija u tijeku našeg burnog razgovora u kojemu je on rekao meni predivne stvari (dobro i ja sam bila gruba)njegov brat uđe u sobu i pita ga duvanj er zamislite on se ide vozikat po gradu sa tim autom..u svakom slučaju da se vratim na današnji dan..na putu natrag mene momak uvati..vata na jeli onim područjima a da stvar bude još gora on zna koliko sam napaljena i koliko želim određene stvari i on nakon svega mene pita dali ću ja njega voditi večeras vanka..ako neko ko pročita ovi blog ili muško ili žensko mi kaže ako zna koga koga cura vodi vanka odnosno koja cura koja svoga momka vodi vanka?! i sve to bude divno krasno super..ja odem na fax a on sa svojim prijateljem..a da još pojasnim njih dvojica su u velikim planovima i projektima a nemaju pojma o glavnim osnovama poslovanja ali dobro i to se da iskorikirat..oni su pametni momci pa to njima neće bit problem..da bi se ja vratila sa faxa još prije toga ja glupaća stvarno išla pitat didu oće li mi posudit auto da ga večeras vodim vani jer mi moji neće dat novo auto( ali dida mi je u livnu i ostat ce do sutra) ja njega nazovem i on je zamislite sad ovo U KAFICU I ORGANIZIRA TAJ PROJEKT..U KAFICU.. mislim znam ja da je hrvatska zemlja u kojoj veliki dio populacije organizira projekte ali ej stani malo da on meni prodaje tu bazu..pa nisam ni ja kreten a onda vrhunac toga je da on ništa ne pije u kaficu i ništa ne puši a sad bi trebla reć onaj dio koji sam rekla da cu presutit tako neka ljudi izvlace iz konteksta zasto sam sve ovo rekla..pa ljubavi moja da sam ja notorna kretenuša ne bi me uvjerio da ništa ne piješ a kamoli da ništa ne pušiš..eto tako..ljubavi nemoj ovo uzeti za zlo..ja te ipak volim više od ičega a to vidiš i po svim mojim postupcima..ali..

- 18:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovdje cu ja opisivati sve sto se dogada u mome predivnome zivotu a najvise od svega njega..moga najdrazega muskarca :)

a ako nekoga zanima da li sam i trenutno online dostupna slobodno me kontaktirajte preko icq-a
Broj: 257526884