Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neki blogovi
heheh



Index
Večernji
Slobodna
HtNet
Gloria
Iskon




a ovo moga najdrazega kluba :)
Hajduk

a ovo moga najdrazeg grada :))
Split

ako se zelite posteno nasmijati pogledajte ovaj link
Vicevi

gluparije

13.10.2004., srijeda

Kad ti sreća pokuca na vrata

..eto potaknuta ničim drugim nego mojom neizmjernom ljubavi koju dajem jedino tebi u ovim sitnim noćnim satima nakon onog razgovora kad si me srozao na samo dno odlučila sam ti bez obzira na sve napisati koliko te volim..je da ti ovo nećeš pročitat možda nikad ili barem dok se ja ne izlajem da pišem blog ali možda je bolje za mene da ne pročitaš koliko te volim da to ne koristiš u svoje svrhe..zezam se..prije svega savki naš noćni razgovor završim ja u suzama ali ovo večeras mi je bilo vrhunac svega kad ti meni nakon toliko vremena govoriš da ne uživam i da sam ovakva i onakva..i znam koliko mrziš kad plaćem ali takvo nešto oćajno boli i znam da ćeš ti sutra reć da si se zajebava..ali ćemu ti to treba kad znaš da ja cilu noć neću spavat nego razmišljat u ćemu sam falila i zašto sam po miljunti put nesvjesno ili svjesno uspoređena sa nekom osobom..to boli i da samo znaš koliko boli..ali nisam ti tila pisat o tome..tila sam ti reć da nakon svega toga šta toliko boli(prestat će valjda brzo) onoga dana kad te jesam vidila kako i sam naslov kaže pokucala mi je sreća na vrata..sreća kakve dosad nisam imala a pokucala je onda kad sam se najmanje nadala..i svaki ponovan susret sa tobom i sada,danas nakon toliko vrimena čujem svaki taj tutanj te sreće koja mi kuca na vrata..ti ni sam ne znaš kako mi dan-danas srce tuče kad te trebam vidit..a ponekad mi se čini da bi mogla iz kože iskočit os silne sreće pri samo pogledu i blještavilu koje ti viri iz onih zelenih očiju kad me pogledaš, sjedneš kad mene, iskriviš oći,približiš mi se i onda kažeš :"Dobro di si ti više?" i onda me poljubiš..toliko sam se bojala ljubavi i toliko puta patila i toliko puta zadražavala osječaje i ljubav samo za sebe da mi je tek sada jasno kad se sjetim svega toga odakle mi sada toliko ljubavi za tebe..da zbrojim sve ljubavi ovog svijeta i pomnožim sa još toliko ne bi bile veće od ljubavi koju osjećam prema tebi..i koliko god se ponekad razočaram i koliko god me ponekad očajno boli na sve šta mi rećeš opet te uvik sve više i više volim i svaki put sebi djelujem ka kreten ali opet te volim bez obzira na sve..nikad se ja u životu svome nisam napizdila na tebe..pa barem me ti poznaješ i znaš da nisam i da je to čista gluma jer svako moje napizđivanje završi mojom rečenicom :"a ljubavi nisi me danas poljubia" pa da sam napižđena ne bi to pitala i svaki moj uzvik kretenu.budalo i ti uzvici sve ih možeš prevest u ljubavi i kokice i ko zna kakvim sve još imena od milja zovem..kad ti kažem da si kreten i da ne radiš ništa u životu onda to ne govorim zato šta stvarno mislim to nego zato šta zaista želim da napraviš nešto do sebe i najmanje radi sebe želim to nego prvensvetno radi tebe a onda tebi bitnih ljudi u životu i zbog onih ljudima kojima je stalo do tebe..ma ja te volim takvog kakav si ali da možeš bit bolji možeš i jesi bolji i znam to jer to svaki put iskusim na svojoj koži i to vidim kroz osmjeh na svome licu kad te vidim i čujem..neću ti ovo pisat ka odu i hvalospjev ali ako ikad ovo pročitaš želim da znaš da te volim iako možda nisam kao neke ali neću nikad ni bit nego ću uvik bit ja kao ja pa ako me toliko voliš kao što tvrdiš dokaži da sam onda vrijedna te tvoje ljubavi ja kao ja i kao nikoja druga i nikakvim mi poklonima to ne dokazuj jer mi je poklon nula i ti to jako dobro znaš..ti vrlo dobro znaš kako meni dokazat ljubav..a ako ne znaš onda.....

volim te najveće..tvoje grintalo..

- 01:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovdje cu ja opisivati sve sto se dogada u mome predivnome zivotu a najvise od svega njega..moga najdrazega muskarca :)

a ako nekoga zanima da li sam i trenutno online dostupna slobodno me kontaktirajte preko icq-a
Broj: 257526884