Linkovi
posijetite stranicu od mog frenda obavezno////zakon je:::
hrvach

antifa punk

07.01.2007., nedjelja

TEKSTOVI PJESAMA-ANTITODOR

Anti Todor - Sloboda

Da li znaš da rođen sam ja umoran
i da snage nisam nikad imao za borbu sa
različitim ljudima!?

Odavno znam da ljude mijenjat ne možeš
i ne trudim se jer sve je uzalud
jer borba ta sve više mene umara!

A ljudi uvijek ti na putu negdje stoje
i ne možeš se kraj njih provući
jer oni su tu mali moćni bogovi.

I svakog dana neko te od njih upita
kolko točno sada ti u džepu imaš
Novac je moć sa njime danas možeš sve

A mi smo ti ljudi tako obični
koji u životu bore se
za svaki drugi dan!
Ne prodajemo tijela svoja nikome
još se uvijek čovjek zovem ja
JA SAM SLOBODAN!!!

Često mi kroz glavu briju misli crne
osjećam da tako dalje ne mogu umoran sam
želim neku promjenu!

Gledam djecu koja auta dobra voze
i gledam one koji jesti nemaju mislim da to
nimalo nije pravedno.

A kad poželiš nešto sam učiniti
neki glas odnegje uvijek javi se
''ma kuda ćeš ti?! Među svoje vrati se!''

Osjećam se zato manje vrijedan sad
isfrustriran nekim čudnim ljudima al novac je moć
sa njime danas možeš sve!!

A mi smo ti ljudi tako obični
koji u životu bore se
za svaki drugi dan!
Ne prodajemo tijela svoja nikome
još se uvijek čovjek zovem ja
JA SAM SLOBODAN!!!

SLOBODAN SAM SLOBODAN!!!
JA SAM SLOBODAN!!

Anti Todor - Sam

Odvode tebe sad iz ovog grada
vise te nikad neću vidjeti
otisla si zauvjek.
prolazim opet ispod tvoga prozora
tamo više nema nikog koga čekao bi ja.
zašto mi nitko sad ne želi odati
gdje su tebe odveli
da te nebi tražio?
a ja utjehu nalazim u hladnoj pivi
mada ne mogu zaboravit koga volio sam ja!

Sam, zauvijek cu ostat sasvim sam...

Obilazim mjesta gdje smo nekad zajedno
sanjali o nasoj sreci
bilo nam je predivno!
tvoji su u kući rekli da sam čudan
i da nikad neću biti ono što bi željeli.
i kažu ti:nemoj vise za njim žaliti
ma nije on bio za tebe
naci ces si boljega!
a ja utjehu nalazim u hladnoj pivi
mada ne mogu zaboravit koga volio sam ja!

Sam, zauvjek ću ostat sasvim sam...


Anti Todor - Ona odlazi

Svaku noc sam cekao usred grada
al znao sam da vise neces doc
ulicama trazim sad neku nadu
da i ona mene trazi jos.

i nije lako biti sam
nije lako biti sam,
a najgore je to sto dobro znam
da ona odlazi
zauvijek odlazi
da ona odlazi sa njim...

utjehu sam trazio svake noci
al kurve tu ne mogu pomoci
i nisam se promjenio svih tih dana
od svega toga samo gore je.

i nije lako bitisam
nije lako biti sam,
a najgore je to sto dobro znam
da ona odlazi
zauvijek odlazi
da ona odlazi sa njim...

ona,ona odlazi
ona odlazi
odlazi
ona odlazi...


- 17:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
A.F.A.








src="http://www.pimpys.com/support.gif" alt="Myspace Layouts" style="position:absolute; left:0px; top:
0px;" border="0">


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

free image hosting

free image hosting




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




JAMBREK