// end code hiding -->

Ubiquitou$

09.11.2004., utorak

L'Esperanza u kurcu

Svaki put kad vidim da pada zvijezda poželim istu želju
Onu staru koja se uvijek negdje skriva duboko ispod svih maski koje nosim
Ipak dobro je što mi ovo močvarno vrijeme ne da da vidim zvjezdano nebo
Jer ustvari ni sam ne znam da li je dobro nešto željeti ili nije
Možda ne dobivam ono što želim zato jer dobivam ono što trebam
Ali opet ne znam ni šta mi treba
Samo znam da mi nešto treba..ono nešto što svi žele
Što je to?
Da li netko zna?
To bi moglo biti puno toga ali opet nije
Samo ono nešto oko čeg se okreće sve a opet možda i nije
Nekad mi se čini da je sve oko mene pijano
Ili je mene ovaj trnoviti um toliko opio da ustvari ni sam ne znam što se oko mene događa
Svi nešto traže svi nešto žele
Kad napokon to i nađu ni ne znaju da je to ono nešto
Jer niko ustvari ne zna šta mi svi tražimo
Pa kako onda i ja da to prepoznam kad nađem
Moguće je da sam to već i našao ali opet ne znam šta je to
A možda bi samo trebao popit jednu Žuju i smirit doživljaj.........



- 19:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

free hit counter

  studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

"Truth is more fundamental than an atom."




Linkovi



Pocket Calculator

I'm the operator with my pocket calculator
I'm the operator with my pocket calculator
I am adding and subtracting
I'm controlling and composing
I'm the operator with my pocket calculator
I'm the operator with my pocket calculator

I am adding and subtracting
I'm controlling and composing
By pressing down a special key, it plays a little melody
By pressing down a special key, it plays a little melody

I'm the operator with my pocket calculator
I'm the operator with my pocket calculator
................................................................


Ako Znas Bilo Sto

ne znam sto da radim sa sobom
na sto misli da bacim
eto polako stvaram pjesmu o tebi
gledam tvoje tijelo
ludujem za njim
i ponavljam u sebi samo jedno
poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znas bilo sto
zelim da se stisnem uz tebe
da te milujem
da ti sapucem na uho bisere
da pricam o slobodi
da se glupiram
da ti kazem oh ti ludo jedina
poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znas bilo sto