Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

ponedjeljak, 13.09.2010.

TH Countdown A1



****************************************

Audi A1 - časopis #04/10

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com
imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

****************************************

Til Schweiger o Tokio Hotelu



Til Schweiger je njemački glumac. Priča o Tokio Hotelu, Humanoidu i Davidu Jostu:
Til:
Dakle, sada je Keri Hilson sa 'I like'...mhm...to je bio veliki hit. Dugo je bio na 1. mjestu na top ljestvicama najslušanijih i najprodavanijih, na iTunes-u i na download ljestvicama.. to je pjesma koju je napisao David Jost (jedan od TH producenata) i njegov partner.. tada kada sam bio u Hollywoodu, na "Misiji Hollywood", on mi je pustio novi album Tokio Hotela koji mi se stvarno svidio, ali za film.. nije bilo pjesme za koju sam pomislio "Da li ova pjesma odgovara filmu?" i onda mi je pustio par ostalih pjesama, uključujući i demo pjesmu 'I like'. I onda sam pomislio: "Čovječe! Trebam imati ovu pjesmu!"

****************************************

MTV World Stage (Malezija) na TV-u

MTV World Stage iz Malezije će se prikazivati na nekim europskim MTV programima
17.09.2010.! Ali neće prikazivat sve pjesme! Od Tokio Hotela će prikazati samo "Automatic",
"Dogs Unleashed" i "World Behind My Wall".

MTV ADRIA - 21:00
MTV Grčka - 22:00
MTV Njemačka - 19:00
MTV Danska -20:50
MTV Mađarska - 22.50
MTV Finska - 21:00

****************************************

Musikautorenpreis 2010 - Berlin, Germany 22.04.2010.

22.04. je bila dodjela nagrada Musikautorenpreis u Berlinu.
Na toj dodjeli su David Jost i Pat Benzer (TH producenti) bili nominirani u
kategoriji Pop/Rock i osvojili su nagradu..

Evo i snimke:







****************************************

Humanoid City DVD

Alien



Ready, set, go



WBMW video (backstage)



Humanoid



****************************************

Nina

- 20:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #