Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

subota, 10.04.2010.

Twitter Fan Akcija

Kao što već svi znamo, za nekoliko dana, točnije, već u srijedu, 14.04., je zadnji koncert 'Welcome to Humanoid City' turneje koji će biti u Parizu. Pa su fanovi odlučili još jednom TH staviti na 'TrendingTopic' listu..

Tako da, svi vi koji imate Twitter, 14.4.2010., u srijedu, u 15:00 sati tweetajte #GoodbyeHumanoidCity, kako bismo se pozdravili i s ovom turnejom! :((

I koliko go mi je žao što je gotovo, na neki način mi je i drago.. jer sam stvarno izgubila živce!! xD
Sljeeća turneja je ona Južnom Amerikom.. ali prije će napraviti mini promo turneju Azijom koliko sam ja shvatila ;))

************************************

M&G - Lisabon, Portugal (07.04.2010.)

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

************************************

Lisabon - koncert

WBMW remix



Noise



Phantomrider



Hey you



*pogledajte publiku na početku.. ruke :)) to je tak cool... :))

Pain of Love cerek



************************************

Lisabon, Portugal (singing session)



TVI: Gdje ti se je potpisao?
Fan: Potpisao mi se ovdje, na ruku gdje sam najviše željela!

TVI: Nikad nećeš oprati ruku!

Fan: Ne, nikad! Nikad neću oprati ruku! Ovo je ostati zauvijek!
Little Girl: Nikaad više?

hahahhahahah.. kak je mala slatka :P

************************************

Strifiy (Cinma Bizarre)

-bio je na Tokio Hotel koncertu u Hamburgu, 28.02.2010.!

Photobucket

************************************

Tom - Madrid (06.04.) ispred hotela

Photobucket

************************************

Marseille, Francuska 21/03/2010

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

************************************

Tokio Hotel na Taiwanu!!

Tokio Hotel će biti tamo od 02. do 05.05.2010.
Tamo će imati press konferenciju, davat će intervjue i imat će PRVI kontakt s azijskim fanovima! :))

http://www.umusic.com.tw/news.aspx?newsID=1093
-ako vas zanima cijeli članak, prevedite si u google prevoditelju (s kineskog na hrvatski) :P

01.05. - Malezija
02.05.-05.05. - Taiwan


zubo

************************************

Gustav i Bill

Photobucket

Photobucket

************************************

mah

- 12:27 - Komentari (12) - Isprintaj - #