Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 09.10.2009.

NOKIA - TH TV - Humanoid Photoshooting // update - MTV Day

Episode 2



Episode 3




Habbo Chat - Italija (lol)



*kaj je njima tak jako smiješno??? haaa??? Ja mislim da znam.. al neću pisat...xDDD


Automatic na HRT-u 2 :)))
(Zrinkina slikaa)

Photobucket


MTV Day '09. - Grčka

Photobucket

Snimke će biti objavljene 30.10. (službene) na Europskom MTV-u! Osim Tokio Hotela će nastupati i Aloha from Hell, Mironas Stratis(?), Professional Sinnerz(?)...i drugii...xDD
Na soundchecku je TH nastupio s Automatic, Dark Side of the Sun, Dogs Unleashed, Noise i World Behind my Wall, pa će to sve vjerojatno i pjevati/svirati... ! :)
Biti će oko 10 000 ljudi, karte su rasprodane.. :P
Fanovi su rekli da Tom puno pjeva back vokaleee... <3
I jedna jako, jako važna informacija...xD : Billov bodyguard se zove Mike i iz Rusije je.... lol xDDD

*Majk, Raša koling....xDDD jedva čekam da vidim taj nastup, da vidim kaj će Bill imat na sebii..uuu..i Tom i da čujem kak Tom pjevaaa <3


Moj Humanoid... -.-'

Da.... sad sam ga već trebala imat, al moja draga sekica mi je upropastila sveee....aaaaaaa.... dobro nema veze... :))) Sljedeći tjedan ću ga sigurno imat!!! :))) Mislila sam da ću kupit obadvije deluxe verzije, al ne budem.. kupit ćuu - njemačku Super deluxe, a englesku deluxe!! :) Ak te uopće dođu u Hrvatsku.. uopće se ne bi začudila da dođe samo standardna.-.-' ... to definitivno nit ne želim imat... xDDD Sve ili ništa!


MTV Day - UPDATE

+ TH je upravo intervjuiran na pozornici
+ Bill nije previše okićen...xD I frizura je dobra!!!
+ Tom ima ljubičastu majicu i kapu, Gustav i Georg - standard! :)
+ pjevat će 4 pjesme... -.-' (nezz zkj je bilo da bude ih 5, al nea veze)
+ pjevat će LIVE! :)))) (napokon)
+ Tom je podsjetio fanove da glasaju za EMA 09 !!! (ahaaa... glasajte, glasajte) :D



*end*

- 18:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #