Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

četvrtak, 17.09.2009.

TH TV - Mud & mountains



*još jedna odlična epizoda. ovo kad se voze na quadovima je tak slatko.. xD Da ne znam, ne bi znala koji je Bill, a koji Tom... :)) Sviđa mi se Tomova kapaa.. i Billove rukavice i ona gitara.. i Gustav mi je baš sladak kad kaže nekom da ne smije ić sa mokrim cipelama na njegov tepih :P I Bill stalno jede ;)) daa... :)) i tak.. ukratko.. :P


Danas TH na Pro7-u!

Neki intervju.... -.-'
Počinje u 22:30! ;))

*ja to nećuu moć gledaat!! :(((


Tomov Blog 16.09.09.
OVO JE MUČENJE!
Skroz razumijem ovu djecu....Isto jedva mogu dočekati nešto kada to nešto jako želim. Najdraži klinac mi je onaj koji se udara :D



*i meni isto taj...xDD Baš su slatki..svii...


TH na Facebook-u

Na njihovoj službenoj stranici na Facebook-u im možete postaviti pitanje...ali samo u vezi 'Automatic'-a! Oni će odabrati 10 najboljih pitanja i na tih 10 će odgovoriti! :) Znači nema onih tipa: "Tom, hoćeš me pojebati?" xD Al možda bi bilo korisno da im pišemo 'DOĐITE U HRVATSKU' i poruke poput te, zato jer će oni to vidjet.. al opet nezz..zato jer budu to sigurno svi fanovi pisali za svoje države.. al nema veze.. kaj imamo izgubiti?! nothing at all





*End*

- 09:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #