Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

ponedjeljak, 14.09.2009.

VMA 09 – Ni traga Tokio Hotelu

Ah..da, ipak mi to nismo doživjeli :P Al bilo je sve u svemu odlično!! :) Drago mi je zbog svih osim jednog koji su osvojili nagradu..fkt su zaslužuili! :)) Moram reći da su Beyonce i GaGa imale preeedobar nastup.. stvarno odlično!! I svaka im čast! :) I takoo...Negoo.. najsmiješniji komentar je onaj od Cherrytree Records-a: „Prošle godine Tokio Hotel, ove godine Lady GaGa. Samo najbolji. A tko će biti sljedeće godine? Možda Cinema Bizarre?“ hahahhahahhahaha....onak, 10 min bez prestanka sam se smijala na ovo...CB možda ima dosta fanova, ali ne toliko koliko TH... CB možda jesu unikatni i svoji, ali uvijek bude ih pratilo ono da su oni došli POSLIJE Tokio Hotela i da su oni samo njihova kopija...znam da nisu, ali većina ljudi to hvala Bogu ne razumije.. xD New Artist je svake godine nekaj drugačije, neviđeno prije..eto..zato ne CB..mislim, želim im svu sreću, al ne vjerujem u to! Dobro za njih ak sam se prevarila.. ;)


Ados.fr - Videointerview (11.09.09)




Pro 7 Taff (14.09.2009)



*hahahahahhahaha... a joj, kak me nasmijavaju -.-' xDD stave sliku iz 2006./2007. i ovu novu iz 2009.-e i ovu novu skroz suze - lol... a ovu drugu normalno stave.... hahahhaha..zakon! xD jebemti glupe novinare... -.-' ma nek pišu... ;)


Tom i Bill - wouu, baby, party time!! xD

Photobucket

Tom i Bill - u nedjelju navečer (znači da nisu gledali VMA..grr xD) u klubu "Royal Flamingo"..bili su s nekim djevojkama?!?! (nezz dal sam dobro prevela..).. u tom klubu su proveli 2 sataa... Pa su se tamo sreli sa svojim frendooom (kojeg ja jako volim :P) OLIVEROM POCHEROOOM! ...pa su se otišli iz tog u drugi noćni klub - "Nachtflug" (predobar naziv...) Bili su naravno u VIP dijelu (aaaa..sexy xD) Tom i Bill su partijali (xD) 6 sati!! To vam je život rock zvijezde!!

*ispričavam se zbog svojih komentara.. u nekom sam čudnom stanju trenutno...xDD


Billov bodyguard - hahahahaha xDD
Kako KULL....striček se fura na Billa... aaaaaaaaaaa... ;))

Photobucket

*The End*

- 21:41 - Komentari (10) - Isprintaj - #