Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 04.09.2009.

Evooo ga!!!

AUTOMATIC VIDEO



Danas na VIVI je Tokio Hotel u 14:00 (Viva Spezial)
u 15:00 počinje Viva Live i tamo će biti službena premijera novog spota!!


***************************************************

Francuska NRJ - autogrami




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Intervju (3.9.)




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Slike

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

***
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


BravoWeb TV 3.9.09.




Bill i Tom – rođendan na rollercosteru! ;)

Za svoj 20. rođendan, Tom i Bill su unajmili jedan zabavni park te
pozvali 20 najdražih ljudi (obitelj i prijatelje) i proveli cijeli dan tamo...
pili su puno šampanjca... Bill je rekao da im se ispunio san iz djetinjstva.

Photobucket
Photobucket

*uuuuuh jbt Tom....xD Izaziva me...hahahhaha Baš je jebozovan... :P khm


TH na Goom Radiju

Photobucket

*ja ne razumijem kaj se je dogodilo sa Gustavom..aaaaaaaa...užas! Prije
je bio baš sladak..ne sviđa mi se ova boja kose..ne stoji mu..ono prije je bilo
bolje..i da, naravno..trebao bi na dijetu! Huh...izgleda ko malo prase...xDD Šalim
se.. i dalje ja njega volim :P



Humanoid album će izaći i u Novom Zelandu! :)
Točnije, biti će objavljen 12.10.09.! :))


VIVA – Humanoid intervjui

3.dio


4.dio


5.dio



Biiill...ovo je Haribo?? xD
Haribo veseli sve, velike i malene, jeeeeeeeej.... :)))

Photobucket


Humanoid i Automatic na CTR play listi :)

Photobucket

Jesam već komentirala spot?? xD Nop...paaaa...Kad sam ga pogledala, rekla
sam da ne znam dal je to to kaj sam ja očekivala...kao 1. u soptu je isklljučivo
Bill...netko tko bi prvi put gledao spot bi mislio da je to neki solo pjevač sa
pratećim bendom...Tom, Gustav i Georg jedva da se vide..u ovom svemu
novom mi se stvarno sve sveee sviđa, sve OSIM te dominacije Billa..on se
je uvijek isticao, ali nikad ovako...Al najvažnije je to da TH ne bi funkcionirao
bez Gustava il Georga..oni imaju jezik i da im to smeta sigurno bi se izjasnili! :)
Onda.. ovi roboti...to mi je u početku bilo malo glupo.. zapravo ne glupo kolko
NOVO..čudno i neviđeno kod TH-a tak nešto i zato je i moja reakcija bila takva..
mislila sam i: Čemu ovo?.. al s obzirom na pjesmu, moralo je biti tako nešto! :)
Sviđa mi se spot! Ee...zaboravila sam gore napisat...Georg me iznenađujeee...
stvarno je prezgodan...uffOna gore slika, iz Francuske, di ima naočale i maše
fanovima.. uff... jesam već rekla – Blago njegovoj curi? xD


---The End---

- 08:32 - Komentari (12) - Isprintaj - #