Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

srijeda, 12.08.2009.

Danas je rođendan i Davidu Jostu!!!! ;))

Ajme.. pa stvarno sam počašćena..xDD Rođeni smo na isti dan.. smao kaj je on 'samo' 21 godinu stariji od mene.... hehehe

EvO... pa DAVID, SRETAN TI 37. ROĐENDAN!!!



Danas je stvarno jako lijep dan... na radiju su bile dvije pjesme namjenjene meni.... i naravno, ne bi to bilo to, kad to ne bi bio TOKIO HOTEL!!! Najprije Monsoon.. na to sam se rasplakala... a onda Rette Mich <3<3 Stvarno sam presretna i toga se sad malo počinjem bojati, zato jer mi je sve to malo previše savršeno da bi dugo potrajalo... :( Okee... dns sam naučila tekst 'Automatic'-a napamet.. :)) I sad slijedi 'Automatisch'.. to će mi biti malo teže.. al mogu ja to.. heh ;)


Tko je napisao/skladao 'Automatic'??

Music & text: Dave Roth, Pat Benzner, David Jost, Bill Kaulitz, Tom Kaulitz

*emm...a drago mi je kaj još uvijek ima pjesama koje je napisala stara postava.. :)))

---The End---

- 15:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #