Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

ponedjeljak, 10.08.2009.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ja ne dišeeeeeem!!!!!!!! OMG *faint*

Photobucket

Photobucket

Oni....oni.... ma oni su savršeeeeni!!!!!! OMG... ova druga slika... odmah je završila na mojoj pozadini.... Isuseeeeee........Samo su mi Tom na ovoj prvoj nekak dosta čudno ispali..xDD Al nema vezee... xDDDDDDD Druga je savršenaaa... OMG... Bill je bombaaaa... a Tom istooo... da... jbt, ja ću poludit... SAVRŠENI SU!!! :)) I naravno na prvoj slici - Bill... predobro je ispao i Georg isto... al najbolje su mi Billove hlačee.. ja bi tooo... <3 Stvarno su predobree.. jebeno... i fora mi je kaj su se tak svi oobukli... tak, crveno - crno :)) i čizme Billove mi se isto sviđaju... ;)

---The End--- (umrla sam xD)

- 19:07 - Komentari (25) - Isprintaj - #