Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

utorak, 27.01.2009.

vauuuu...xD

Tokio Hotel dizajn za vaše mobitele, mp3-e, laptope,....

Photobucket

Meni se iskreno, najviše sviđaju maske za mobitele i laptope...
Maska za laptop, npr., vam dođe oko 25 eura, a maska za mobitel oko 13 eura...
Ovo bude stvarno prava senzacijaa...
sve kaj mogu reći je... WOW!!!
Predobro je...
Maske možete naručiti OVDJE!


I evo malo boljih slika one knjige... ovdje se puno bolje vidi... skener mi prooradio... haha

Photobucket

Photobucket


Comet 2005- backstage

1.dio



2.dio



3.dio




Johannes B. Kerner show ZDF (2005 - 2007) - slike

2005

Photobucket


2006

Photobucket


2007

Photobucket


2007

Photobucket


*svaku godinu su sve opušteniji pred kamerama... ali to se stvarno jako vidi...
pogotovo na Billu... 2005. je izgledao kao da se prepao kaj su ga slikali... a 2007., ova zadnja slika....
već se vidi da je skroz navikao na to... i izgleda opušteno i osjeća se kao kod kuće... =))
To je skroz normalno.... =))))


za bill princes:
e sorry ja fakat ne stignem to prevađati... nije da mi se neda nego stvarno i iskreno ne stignem...
imam puno za učiti... jedva stignem post napisati...
ovo ti je slika tog intervjua iz časpisa, to je na francuskom(ak se ne varam...)..xD... pa pročitaj... =))

Photobucket


ahh...
to bi bijoo too..
BTW... 'napravila' sam 4 nova fana Tokio Hotelaa... =))
baš sam ponosna na sebee... =)))
I dva antifana sam spustila na zemlju...
I više ih ne vrijeđajuuu... =)))
weeee

kissy kissy

- 22:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #