Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

četvrtak, 20.11.2008.

Tokio Hotel TV [Episode 53]: EMA 08 - Liverpool here we come




Moji komentari...
Hmmm... cool
"I just put on my hip hop clothes!"
...hip hop??? ma daj... lud...XD.. cerek
"And the winner is... TOKIO HOTEL!"
...a ovo stvarno treba komentirati???
Šampanjac... wiiiii....uuu kud je ovo odletilo?!?! zuborolleyesrolleyes
"EMAs, VMAs, 4 Latin awards and EMAs AGAIN!"
...ma znamo mi da ste vi najbolji...
Meni se čini da Bill obožava ovu svoju jaknu... nut
A tko bi drugi fanove spomenuo nego Tom... a maji moj sjatkić... vtppp...cerek

A sad ono kaj me se najviše dojmilo u ovoj epizodi...
To je definitivno ovo kad su prikazali Pereca i Perrycu (rofl XD rofl)
i onda kad su "poremetili" sliku... to mi je tak dobro.. još bi bilo bolje da su stavili Bill kako kaže srednji prst nakon toga šta su "poremetili"(ne mogu se sjetiti niti jedne druge riječi...bang) sliku... ali oke je i ovako... i kad je Bill pogledao Pereca i Perrycu kad su pričali... ali to nije ništa kak sam ih ja gledala... i on nije sigurno izgovorio sve kaj sam ja izgovorila kad je Perec rekao: "Tokio Hotel, not so much, not so much" i ondakad je Perrycaudarila po nagradi kad je on rekao Tokio Hotel... ma ljubomorni glupani... Perrycabi htijela imati toliko nagrada koliko ih ima Tokio Hotel, a nagradu može osvojiti samo kad joj TH nije u konkurenciji... Sadje na EMAs osvojila u kategoriji Bes New Artist ili tak nešto... a kad joj ne na VMAs bio u konkurenciji TH nije ništa osvojila... wiii...sretan
...a Perecje ljubomoran zato jer je on mala debela svinja... a Bill je totalna suprotnost toj maloj deeloj svinji.... XD...yesyes

I to bi bilo sve o epizodi...
Nažalost, ovo je zadnja epizoda ove godine...
Prošlo je već godinu dana od kad su se te epizode počela prikazivati...
Sve je tak brzo prošlo...
Jedva čekam da će nam se opet vratiti...
Biti će to uskoro.... can´t wait... i miss it already.... nut


OVO MI JE 100. POST!!!
nadam se da će ih biti još barem 100 puta toliko...



Fan party - pobjednici # 23

Jessica Maria, P. - Germany
Anais, A. - France
Joke, H. - Netherlands
Katherine, D. - Colombia
Oxana, T. - Germany
Liliana, S - Mexico
Alix Ann Alienor, B. - France
Vanessa, K. - Germany
Delphine, P - France
Catherine, V. - France



Kiss...
mwa mwa

- 17:11 - Komentari (30) - Isprintaj - #