Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

četvrtak, 06.11.2008.

Razočarana sam...

Tokio Hotel je osvojio Headliner!
Znam da bi trebala biti presretna, u tom trenutku sam i bila...
I tako sve dok nije došlo vrijeme za Best Act Ever...
Rick Astley je pobijedio... Ali to nije u redu... ali stvarno nije u redu, da je pobijedio Green Day, U2, Christina ili Britney ništa nebi rekla, ali Rick???
Pa kak je to moguće, za njga samo Britanci znaju, to mi niti najmanje ne sviđa...
Stvarno se vidi da je namješteno...
Meni su se te 2 minute u glavi premotale kao neki najružniji san, ja nism mogla vjerovati šta je onaj jadan Perez Hilton rekao....
Nisu čak ni prikazali tko je nominiran, samo je rekao kao da su nominirani
Britney Spears, Christina Aguliera, Green Day, Rick Astley, Tokio Hotel- not so good i U2....
Kad je rekao ovo Tokio Hotel - not so good, ja sam mislila da se šali i da mu dobro ide... ali sam poslije shvatila da to nije bila nikakva šala...
Bilo je to jako bezobrazno od pereza, on je samo jedan u nizu ljubomornih gadova, oprostite na izrazu, ali ja to stvarno moram reći, zato jer takav je...
I vi koji niste gledali.. za svaku kategoriju su poslije kad su pokazali tko je nominiran prvo otkrili tko je na 3. mjestu, pa na 2., a onda su proglasili pobjednika... Na Best Act Ever toga nije bilo... znači da nisu imali stvarni poredak... Znači da nisu Tokio Hotel mogli staviti na drugo mjesto ako su oni zapravo bili prvi.... ljudi moj... za tokio Hotel je glasao cijeli svijet, a za Ricka niti pola j****e Britanije... ne mogu oni nad tak muljati, mi znamo kaj je istina!!! E kad bi ja imala mogućnosti, ja bi ih tužila, zato jer ovo stvarno nije bilo fer...

Sutra ću staviti slike i sve ostalo, ne znam di je ona sreća koju sam osjećala kad su dobili Headliner.... jednostavno ju je potisnula ova ljutnja koju sad osjećam... ne mogu vjerovati dase ovo dogodili...
Stvarno sam mislila ono kaj sam rekla da nebi ništa rekla da je neko drugi osvojio tu nagradu, normalno da bi mi bilo žao kaj nije Tokio Hotel, ali bi barem bilo pošteno da je netko drugi pobijedio... ovo je nedopustiivo...

Rekla sam vam daću komentirati outfite...
Oprostite, ali sad nisma raspoložena za to...
Sutra... samo mogu reći da su super bili obučeni... osobito Tom...


Pozz

- 22:44 - Komentari (50) - Isprintaj - #