Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

srijeda, 08.10.2008.

Njemački Bravo

Kraj Tokio Hotela???
Nemojte se prestrašiti!!!
Nema ni "k" od kraja...
A zašto su uopće postavili ovakvo pitanje???
U jednom od mojih prošlih postove mogli ste pročitati nešto o intervjuu
o paparazzima...
U tom intervjuu dečki su bili jako ozbiljni (iskreno i ja sam se malo prestrašila kad sam proočitala taj intervju)
Stvarno su pričali o svemu kao da im je svega dosta...
o paparazzima, pa kako im jako nedostaje Njemačka, pa kak im smetaju stvari koje se o njima pišu u novinama i kako znaju biti usamljeni...
a možemo još i dodati ono da Bill nije imao curu već 3 godine...
Prije nije bilo tako...
znam da im je s vremenom počelo sve to ići na živce...ali nisu li oni pričali
kak njih nije briga šta se o njima piše??? Nisu li oni ti koji su svojim fanovima pričali da se ne obaziru na to?? Nisu li oni održali onaj govor na Golden Kameri??
Ja mislim da je ovo sve počelo od kad su otišli u Ameriku...
Stvarno im želim sve najbolje i da uspiju u Americi, i da budu poznati po cijelom svijetu, ali mislim da ovi u Americi rade malo prevelik pritisak na njih, a možda su ti koji rade na njih pritisak i njihovi menađeri...ne znam...
napišite mi svoje mišljenje u komentarima, da vidim što vi mislite...
Nego, nastavimo s tim člankom u Bravu...
Rekli su ono što stalno ponavljaju...da svoj život ne mogu zamisliti bez benda, da ako bi se bend raspao, da bi umro i dio njih, te da ne mogu ništa drugo zamisliti...
Rekli su da rade sve za bend i da je normalan život sad teško zamisliti...
Još su napomenuli da ako se ikad bend bude raspao, da se neće počet drogirat, nego će se s time suočiti na neki drugi
način...party..njami...

Ja stvarno ne znam kaj se to sada događa...
Prvo su ih o tom nekom kraju ispitivali u intervjuima onda kad u Americi nisu prodali 500 000 albuma, koliko je bilo predviđano, već samo 100 000, a sad ovo...ja se toga stvarno bojim...
Zato sada trebamo glasati duplo više, da osvoje EMA i da onda tim novinarima dokažemo da neće uskoro doć kraj Tokio Hotela...burninmad
Mi trebamo biti uz njih, znamo da oni nikad neće iznevjeriti nas, oni znaju da mi nikad nećemo iznevjeriti njih, i to je ono najvažnije...na taj način nikad neće biti kraja ovoj predobroj muzici i prezgodnim dečkima...kiss

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Kao što sam već prije govorila...
Zajedno smo jači!!!!!!!! sretansretanyesyessmijehsmijeh
Glasajte za EMA i nemojte zaboraviti na fan-akciju!

Pusa

- 17:32 - Komentari (16) - Isprintaj - #