Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 13.07.2008.

sad malo svega...

Danas sam malo gledala antifan blogove...čudno, ali nisam napisala nijedan komentar, zato jer mi se nije dalo trošiti vrijeme na to. Dok sam gledala te blogove, sve je u meni kipiloburninmad, ali sam ostala hladnokrvna, mogu se pohvaliti, to mi je prvi putyes...inače bih uvijek sve te antifanove izvrijeđala, ali sad nisam, gledala sam komentare od ostalih fanova koji su im sve rekli...ovo je jedan primjer: "Koji ste vi ljubomorni kreteni....fakat ste jadni!!Koji je vama da pljujete po Tokio Hotelu?! Decki su totalno zakon,zgodni,cool,
pametni,slatki....sto vise mozes zeljet?Stvaraju odlicnu muziku...pjesme im imaju zakon rijeci....imaju talenta ako jos niste shvatili!!
I to pokazuje 1 000 000 000 njihovih fanova....tak da mi nemojte srati da su grozni i te spike!!Jasno nam je da ste glupi,jadni....zivot
vam nema smisla pa se ponizavate....al daj imajte malo dostojanstva!!Prestanite sramotit ljudski rod!!Pokopajte se,ubijte,crknite...
bilo kaj da nestanete s lica zemlje...vjerujte mi nikom ne bi bilo zao!!!A ako pak zelite zivjeti....otidite na lijecenje.....sto cekate?!
Sigurna sam da bi se neka ludnica sazalila nad vam i primila vas na ljecenje,a van bi izasli kad se opametite i prestanete pljuvati po
najboljem bendu na svijetu koji je ikad postajao,koji postoji i uvijek ce postojati!Jel vam jasno?!!?Fakat moras biti debil za ovako
nesto....pa vi ni ne kuzite koliko se sramotite i nisko padate,jelda?!E pa sad kad sam vam to lijepo napisala,bilo bi u redu da obrisete
ovaj blog...fakat niste u redu!!!Ne kuzim ljude poput vas...radite stvari koje ne volite umjesto da nadete neku zanimaciju...daj radite
nest sto volite...ma dajte odjebite!!!Ste skuzili?!O-D-J-E-B-I-T-E!!!!Nadam se da ste ovo skuzili (Iako cisto sumnjam kad vam je
mozak velicine zrna prasine,heheh...)...nacrtat cu vam!!!Ma kome ja objasnjavam....ljudi poput vas nece to shvatit...fakat ste
retardirani...ne znam kaj da drugo kazem.Znala sam da postoje glupi,jadni,ocajni,retrdirani,poremeceni,...ljudi,al bas toliko?!Pa to
fakat moras bit najgluplji,najjadniji,najocajniji,najretardiraniji...covjek na svijetu!!!Bill,Tom i co. su legende...tako puno napravit
za tako malo vremena....to se treba cestitat!!!A ne dopustit da vas zaslijepi ljubomora...vi budale jedne!!!!Zar vas nisu ucili
pristojnosti i lijepom ponasanju?!?Onda nije ni cudo kaj ste takvi...i nemojte nam govoriti kaj da slusamo jer to je nas ukus!!!
Mi vama ne solimo pamet pa nemojte ni vi nama...ostavite nas na miru da zivimo i disemo!!!ljudi poput vas nisu zasluzili da budu
na ovoj planeti...zato se ubijte!!!Ogavni ste....fuj!!!!Idem s ovog usranog bloga prije neg kaj se zbljujem...tu citas same gluposti..."
Evo, ja se slažem s tom curom koja je ovo napisala....

Ovdje su dvije sličice...jako dobro se vidi koja je prava...a antifanovi bi se mogli malo bolje potruditi oko tih fotomontaža...imam ih ja još, al o njim u sljedećim postovima...
Photobucket

Photobucket

ovo je jako dugačak post, nadam se da vam se da čitati...zamolila bi i antifanove da ga pročitaju...

- 22:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #