subota, 06.01.2007.

Oprostite na odsudstvu

Evo oprostite, stvarno nisam imao vremena, preuređivao sam 2. blog kojeg sada više nema, točnije, izbrisao sam ga. Ali nemojmo o tome, sada o vedrijim stvarima. Schumi sretan ti 38. rođendan!!!! Da, ima rođendan. Mislim imao ga je, jer je bio 3. siječnja. A dobro. sada ću se posvetit samo ovom blogu i Formuli 1. Pred sezonom se trebamo dobro opremiti, jer žuto - plava šimija više nije ista. Neee, sad je narančasta! Ma super! Već kad smo kod šimije, FAAC još uvijek traje! Upisi se primaju 0 -24, pa zato se prijavite, tamo vam piše sve potrebno, u boxevima, a dobro, napišite preko komentara želite li biti član, i sve što se od vas traži. To bi za sad bilo to. ajde bok ljudi! New post svakog tjedna u petak 21:00. Ajde bok!

Evo, sad malo slika, i videa!

Zašto ga zovu Rain Master (kišni majstor) ?



Schumi - the best 4ever!



E baš mi je zakon taj čovjek!
Onako! Ruke, i na svakoj po jedan prst u zraku!

Evo, sad par slika, već kad san obeća!

Jeee, sad kad sam otišao na F1 Hr
našao sam nešto o nekoj prezentaciji bolida!

Evo, citiram:

,,Ferrari je potvrdio kako će svojeg izazivača za sezonu 2007. predstaviti krajem tjedna, u nedjelju 14. siječnja, u Maranellu.
Na prezentaciji će biti prisutno ključno osoblje i vozači, međutim, postoji mogućnost da na prezentaciji neće biti prisutan - bolid!
Naime, Ferrarijev glasnogovornik je, razgovarajući s Autosportom, izjavio: "Imat ćemo prezentaciju za medije, ali ne znamo da li će bolid biti spreman."
Novi bolid će prvi put izaći na stazu već dan kasnije, u ponedjeljak 15. siječnja, kada će Felipe Massa prvi sjesti za volan. Kimi Raikkonen ima prvu vožnju zakazanu za tjedan dana kasnije, na testiranjima na Mugellu.˝

Zakon, to jedva čekam! Ma to će bit 100% makina!

Ajde sad slike!

Image Hosted by ImageShack.us

Čini mi se da je na toj slici u mislima negdje na stazi, a ne u boksu.

I to bi valjda bilo to. ajde bok do petka!

<< Arhiva >>


7. mješavina ili 1. mješavina goriva??

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga i puno više

Dovoljno za opis bloga.

Sada o meni:

Ime: Marko
Datum rođenja: 31. srpanj 1994.
Prezime: Vjerujte mi da ga imam...
Broj moba: I to isto imam:
Hobi: praćenje Formule 1, gitara, "prženje" kompilacija na cd
Mjesto prebivanja: ma, neka rupa
Idol: Eric Clapton, Robert Kubica (ovo je Ferrarijevski blog, ali, budimo realni, ja sam oko 10cm niži od njega, kost i koža (smršavio je puno, zbog balansa težine).)


Image Hosted by ImageShack.us

Kolko je sati?


Ovolko je sati!

free web counter

free web counter

FAAC(članovi)

Pitanja s kojim se susrećete:

Ja:cool Slučajni posjetitelj:smijeh

smijehŠto je to FAAC?

coolFAAC vam znači Fernando Alonso Anti Corporation.

smijehSuper! A na Hrvatski?

coolFernado Alonso Anti Korporacija.

smijehSuper! Želim se učlaniti! A što mi za to treba?

coolTrebate: Navijati za Schumija, Kimmija, Massu ili Kubicu.
Ne voliti alonsa.
Biti normalan ( ako navijate za nekog od navedenih onda ste normalni )

I to je to!

smijehTu meni nešto smrdi. Koliko se to plaća?

coolNišta. Sve mukte, badava, za niš!

smijehEvo želim biti član!

coolU roku 24 h bit ćete učlanjeni!

coolPustite koment, što volite, što ne, i to vam je to!

partysmokinOvo su članovi:

1.Anti Alonso & Anti Alonsovkawave
2.ferrari-boythumbup
3.d@@kywink
4.s.o.a.d maisterthumbup
5.JeSSiCacool
6.FERRARIJEVACburninmad
7.mokywave
8.Ferrari F1 Teamparty
9.Karmen
10.D.T.
11.Kimi
12.
13.
14.
15.
...

Tko smo mi?

Anti Alonso:
-rođen sam u 20.stoljeću
-živim na Zemlji
-živim, dišem, jedem... ustvari radim sve što i normalni ljudi...
-volim: crvene, tj. FERRARI!
-ne volim:Alonsa i cijelu Renault posadu
-slušam: svu muziku koja je normalna...


Anti Alonsovka:
-svijetlo svijeta sam ugledala negdje u 20. stoljeću
-živim kao i Anti Alonso na Zemlji, samo na drugom kraju od njega...
-volim: Ferrari!
-ne volim: Alonsoja...
-slušam:mamu, tatu, normalnu muziku
-Jedna od najpametnijih rečenica: Alonso ima više sreće nego pameti!
-Moja poruka za alonsojeve fanove: Alonso nikad (baš nikad) neće dostići Schumija, i nije mu ni do nožnih prstiju, a kamo li do koljena...


Ferrari-boy:
-rođen 06.06.1992.
-živim u Austriji
-volim:Scuderiju Ferrari,F1,Mašu...
-ne volim: mrgh...Alonsoja...
-slušam:ama baš sve
-jedem: ama baš sve
-gledam: ama baš sve


Ferrari F1 Team
-rođen 31.7.1994. u Puli
-živim u hrvatskojhrvatska
-obožavam: Ferrari, Schumija, Kimmija, Massu, Kubicu...
-prezirem: alonsa, renault, Briatorea
-slušam: rock, pop, punk, funk
-ne slušam: narodnjake
-najgore vrijeme za jelo: tijekom utrke
-gledam: Formulu 1 i neke serije
:

Traže se članovi za FAAC!

F1 linkovi

Ferrarijevci:





Ferrari F1



Svijet Formule 1

Girl

Kimmi Girls

Karmelina

Formula 1

Alonsovci i Renaultovci:

Fernando Alonso Fan

Fisico

Web:

F1.hr