Jedina ljubav mog zivota - Brzog datiranja

srijeda , 19.12.2018.

Jedina Vilo










Click here: Jedina ljubav mog zivota






I znas da te volim. Sklopi oci i opusti se dok tones u moru mojih poljubaca i nedozvoli NIKOME da uzburka to more i zauvek te odvoji od mene!!!!! Smem li da te ponudim picem, ili ti vise volis 50e.



jedina ljubav mog zivota

Neznam sta vise boli,kad si tu ili kad te nema,kad me gledas ili kad smo samo stranci.. Nezdravo, neshvatljivo, totalno, nezamislivo, nemoguce, nenormalno, ludo, carobno, cudno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno mi nedostajes!!! Okreni se, videces u mom oku suzu koja te moli da ostanes, sacekaj, videces ruke koje se pruzaju tebi da te zagrle, slusaj, to moje srce lupa za tobom...



jedina ljubav mog zivota

Jedina Vilo - Kad nocu nebo gledas ti mislis da zvezde sijaju, to se andeli nebo bude da tebe gledaju.



jedina ljubav mog zivota

Ovih je dana u Splitu je sniman videospot za novu pjesmu klape Rišpet, u kojoj je zapjevala i glazbena diva Doris Dragović. U ovoj baladi mnogi će se prepoznati jer govori o istinskoj ljubavi, o svim usponima i padovima. A upravo odanost i bezuvjetna ljubav za Doris je tajna uspješnog braka. Ističe da živi svoj san i da je i nakon više od 30 godina braka, suprug Mario još uvijek iznenadi. Dobila sam i neki dan ružu za Valentinovo, on zna tako... Taj cvijet jedan koji govori više od ne znam 100 riječi, 100 poruka, više od 100 izjava. A ženama, da bi bile sretne, malo treba, tvrdi ova glazbena diva. Ma malo mi za sriću triba i tako svakome. Što nam je još Doris Dragović otkrila, pogledajte u prilogu IN magazina. IN magazin gledajte od ponedjeljka do petka u 17:30 na Novoj TV, a propuštene emisije pogledajte.



Mix - Klapa Rišpet i Doris Dragović - Jedina jubav moga života (OFFICIAL VIDEO)
Glasom zborit nece Ne postoje rijeci. Kada srce razum savlada,kad u dusi haos zavlada,kada ne znam sta cu od sebe,okrenem broj,nazovem tebe... C C C C C C C G G G7 G7 G G G G C C C G Sam sam na svetu tom ulica moj je dom G7 F G F C drugovi zvezda roj a ti sanjas G svilene haljine pisma iz daljine G7 G C ti i sad sigurno znas da na te mislim ja. Ako postoji RADOST, onda je to SUSRET S'TOBOM... Ako me voliš, ne pricaj nikom. SRCE ZA TEBE A TEBE SAMO ZA SEBE-VOLIM TE!!!! U poverenju, ja sam lopov i dosao sam da ukradem tvoje srce. Ali ipak gubis samo ti, ja cu naci nekog drugog kog cu voleti. A onda, jedne noći dok sam u mraku ležao na krevetu, uletela je kroz otvoren prozor i sletela na moj sto. Volim te ko nebo plavo volim te budalo mala. Ovog puta legendarna klapa predvođena Ivom Amulićem udružila je glasove s regionalnom glazbenom divom — Doris Dragović. Reci sjajnoj zvezdi sto na nebu sja, da te poljubi umesto mene, jer ne mogu ja...

[Oglasi rijeka osobni kontakti|Trazim plesnu partnericu|Posao Srbija: Beograd, Novi Sad, Niš...]






Oznake: snimljen, najljepši, klapski, duet, Doris, Dragović, i, Rišpet, ljubav, MOG

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.