Objavljeno: četvrtak, 30.08.2007.

ljudi eo da se i ja malo javim nakon milijun godina.....hahhaha......ja se sjetio da imam blog pa eto da napisem nes novo...
ubiti nemojte me napadati da sam sa matejom kad nisam a to ako ona prica da smo zajedno zanemarite to....oke..
i eto nemam nista novo osim da sam prosao na popravku i sad napokon mogu mirno spavati a ne misliti hocu li proci i take gluposti sad dolazi vikend i moram to sve nadoknaditi uz puno alkohola...kme...:-)))))))) lol
i onak malo koju lajnu povuci prije svega da se opustim i onda krece tulum do ponedjeljka kad pocinje jebena skola...
neznam sta da vise napisem nisam bas neki nadareni pisac pa ostalo prepustaam vama.........velik pozdrav svima muskog roda i posebno svim curama veeeeeeeelllliiiiikkkkaaa pusa.... pozzzzz


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.