3,14 čka - Ante Pancirov Poezija - Blog.hr




subota, 17.12.2011.

3,14 čka

Svirao sam sinoć klavir
po njezinoj vagini.
Ona ju, doduše,
hladno zove - pička.
Ne šljivi malograđanska
preseravanja macice, picice tipa.
Jednostavno ne troši
svoju vrhunsku ženstvenost na gluposti.
Ima više stila i ukusa,
od jedanaest tisuća umišljenih fufica.
Sofisticirana je,
puna je duše.
Graciozna, jebeno seksi,
ona je djevojčica i kurva.
Može biti što god poželi.
(…)
Uzbuđuje me njezin mozak,
njeno srce pumpa moju krv.
U jednom tijelu i umu stopljena
muza bezbroj filmova, romana,
ta božanska muza
sad spava u mome krevetu.
I dalje neodlučan
između njezine pičke i srca,
na sreću, ne moram birati
jer i dušu mi je svoju dala.

- 05:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.











Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ante pancirov: virtualna zbirka stihova

  • ... moja internet zbirka poezije... škrabotine... sve su to laži, obmane, samoobmane....

-WEB-WEB-WEB-

TRANSLATE IT!

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    REKLAMA ZA CIGARETE