Čim te uzmem - Ante Pancirov Poezija - Blog.hr




utorak, 06.12.2011.

Čim te uzmem

Ja sam najveća ljudska ruina,
sve mane na jednom
nimalo popunjenom mjestu.
Avet
i strah svih punica.
Ja sam ono čime plaše malu djecu.
Čujem šaputanja na leđima
licemjere kako upiru prstom,
kukavičji osmijeh…
Ja ti nemam ništa od ostalih ljudi.
Nemam ništa od onoga
što je ovom sjebanom svijetu ostalo.
Samo sebe išibanoga…
I svejedno,
morbidno i ludo,
čim te uzmem
nastupa metamorfoza.
Spontano hvatam uzde
i držim planet među nogama,
pa ga šutam bezobrazno.
Jer s tobom je sve lako.

- 22:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.











Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ante pancirov: virtualna zbirka stihova

  • ... moja internet zbirka poezije... škrabotine... sve su to laži, obmane, samoobmane....

-WEB-WEB-WEB-

TRANSLATE IT!

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    REKLAMA ZA CIGARETE