ŽIVOTOPIS!!!!!!!!!! - anteo - Blog.hr



SPONZORI:

Sam se sponzoriram!!!!!!!!!!!!
(klik na sliku za uvečanje)

Image Hosted by ImageShack.us
za korisnike intelovih procesora........

Image Hosted by ImageShack.us
daj gle tomeka,ajmo mu se smijat........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
časna je nešto našla...............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a da pogledate ispred sebe..........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
policajci prešli na travu...............


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
handsfee........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nočna mora.................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
svijet zdravog osmijeha-colgate...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
solac za sve.......

Image Hosted by ImageShack.us
nazdravimo.......







anteo

utorak, 07.06.2005.

Hahahahahaha,cool................

ŽIVOTOPIS!!!!!!!!!!

Kad sam već tu mogo bi i opisat kaj mi se sve događa,svašta mi se dešava ali je sve pozitivno i to je cool!
Baš sam bil na trešni a trešnja visoka i pogled sa nje je super čoviječe tak da jedeš i gledaš!
U školi se puno toga i ne mijenja ali jedva čekam da odem iz nje iako će mi falit sve ove zezancije i moj razred ali ćemo se srest i to sigurno!!!!!! Sa Mihom pem dalje u školu tak da bude uvijek sa mnom,jedva čekam,učit ne moram neg se samo zezat,prije trešnje sam opet uzo auto i fural frende po ulici,kaj su gume cvilele!!!!!!!!!!! To se sve mora vidit da se doživi,ah,takav je život i nemre se mijenjat!!!!!!!!!
Samo je sve dobro kad je i meni dobro i sam se nadam da mi sad nekaj nebude pokvarilo dan ko sad ova kiša kaj se sprema,ali nebude jer sam žilav ja!! Čuvajte se i uživajte!!!!!! POZDRAV!!!!!!

anteo

i tak dalje i dalje................
- 14:14 - Komentiraj ovo sranje (0) - Pintaj do mile volje - Ne stišči ovo