JOJ!!!!!!!!!!!!! - anteo - Blog.hr



SPONZORI:

Sam se sponzoriram!!!!!!!!!!!!
(klik na sliku za uvečanje)

Image Hosted by ImageShack.us
za korisnike intelovih procesora........

Image Hosted by ImageShack.us
daj gle tomeka,ajmo mu se smijat........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
časna je nešto našla...............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a da pogledate ispred sebe..........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
policajci prešli na travu...............


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
handsfee........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nočna mora.................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
svijet zdravog osmijeha-colgate...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
solac za sve.......

Image Hosted by ImageShack.us
nazdravimo.......







anteo

ponedjeljak, 20.06.2005.

Hahahahahaha,cool................

JOJ!!!!!!!!!!!!!

A joj,već me nije bilo dugo pa reko da se javim,evo,neda mi se pričat o drugim danima,bilo je dosadno,ali petak je bil zakon,e poslije škole u šet je bila fešta,svi su se ponapili,sam smo ja,deni,jelent i šemso ostali trijezni jer na sreću ni ne pijemo ni ne pušimo,e,jedna se cura tak napiula da je padala i tuširala se,pa druga je povraćala,dino je bil gotov i sve poljeval sa pivom,mene je ijelog polijal,prije ponoći je nestalo pola svega kaj je bilo za pit jer je došlo pola ljudi koje niko ni ne pozna a niko nije radil reda i tak,bilo je dobro,malo smo išli od lipovca do kloštra,tam na lipovcu je bilo još luđe i svi još pijaniji,ali nismo ostali neg smo se vratili,poslije su aco i šemso zezaliu ciru tak da su zamalo pokupili batin ko nikad u životu ali su klibali pa su uspjeli sklibati,na tribinama je bil mrak jer mo slavili na igralištu a gore je bilo ko zna kaj,onda su došli neki tipovi sa motorima i nabrijancima,jedan se zabil sda autom u gol i zamalo si polupai spoiler,malo je napukel ali veli tip da bude sve ok,šteta auta sam si ja mislil,poslije sam opet otišel na lipovec ali su svi sjedilio na okupu i tam je bilo groblje,pa sam malo zbegal doma jer mi je bilo dost narodnjaka koje nemrem smislit,naslušal sam se neke lude mjuze i otišel dalje k njima,poslije je bilo gotovo oko pola tri i otišel sam doma i odmah zaspal jer sam bil umoran,sutradan sam se probudil sav pospan u osam sati i išel sam se malo vozit i skužil da mi je neko strgal bic,e zamalo sma poludil,ponovo sam zaspal,
zatim me zval deni da dojdem malo kd njega pa smo bili na netu i tak,kod njega sam bil oko 4 sata, pa samn opet otišel doma i spaval i spaval.................Sutradan mi je stara opet posudila auto i otišel sam tam na igralište i tam je bil samo slaven,pitajte ga kaj sam radil el mi ak vam ovak velim nebute vjerovali,zatim smo ja i slaven na biima išli na obrešku i nagazili smo se ko konji a ja sam otišel doma prije njega jer me počela boljeti glava ko nikad do sad,mislil sam da bum pukel,ali smo poslije ja,miha,domagoj,karlo,i ekipa išli u ivanić i radili gluposti a bolje da neznate koje jer bi rekli da smo fakat ludi,i tak sam ostal sam jer su oni išli po drugom putu nazad u kloštar a ja po trćem i jedva sam ih opet našel ali su bili kod yogija pa sam ih jedva spazil kad su se derali,ja sam otišel onda opet doma i zaspal ko torba i danas sam se probudil opet u osam evo me sad malo tu,pišem pa sad vi recite kaj mislite o svem tome,idem ja sad,ajde by,pozdrav!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anteo

i tak dalje i dalje................
- 11:37 - Komentiraj ovo sranje (4) - Pintaj do mile volje - Ne stišči ovo