UTORAK!!!!!!!!!!! - anteo - Blog.hr



SPONZORI:

Sam se sponzoriram!!!!!!!!!!!!
(klik na sliku za uvečanje)

Image Hosted by ImageShack.us
za korisnike intelovih procesora........

Image Hosted by ImageShack.us
daj gle tomeka,ajmo mu se smijat........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
časna je nešto našla...............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a da pogledate ispred sebe..........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
policajci prešli na travu...............


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
handsfee........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nočna mora.................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
svijet zdravog osmijeha-colgate...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
solac za sve.......

Image Hosted by ImageShack.us
nazdravimo.......







anteo

utorak, 14.06.2005.

Hahahahahaha,cool................

UTORAK!!!!!!!!!!!

Je,danas je utorak,ljudi,dan je počel dobro,ujutro prvi sat sam odgovarao engleski i zaključila mi je ocijenu i to dobar,pola ih nije došlo na sat jer ih je učiteljica pustila,a ja sam odgovaro zadnji tak da nisam mogel van (!!!!!!!!!!!!!!!!!!),pa smo drugi sat svi išli van pod matkom,opet smo se dosađivali i tak,imali smo onda kemiju,nije me pitala zato kaj nisam niš učil ali bude u četvrtak,naučit ću sve do tad i potrudit se jer mi je to najkritićniji predmet sada,pa smo imali tehnički iz kojeg imam 4 a prošle sam godine imal 5,tehnićki mi stvarno ide i znam sve napamet ali ipak imam 4 zbog testa,joj kak mrzim testove,najgori su!!!!!!!!!!!
Zatim smo imali biologiju i tak,niš nismo radili,poslije svega toga 6-ti sat je bila tekma između učenika 8-mih razreda i učitelja,učitelji su pobijedili zato kaj su bili jači ali ipak,da imamo drugu priliku pobijedili bi ali ja nisam igral,vani je bilo pakleno a još trčat po tom suncu,užas!!!!!!!!!!!!
Zove mene stara da odmah dojdem doma i ja dojdem kod Denija po neke slike,poslije mi je bilo tak žal kaj nisam došel doam jer bi opet imal priliku vozit auto!!!!!!!!!!!! Uf kaj sam bil ljut,narađe bi sve porazbijal ali sam se smiril,evo baš ga pem sad prati a vi i dalje uživajte!!!!!!!!!!!!
Pozdrav!!!!!!!!!!!

anteo

i tak dalje i dalje................
- 15:38 - Komentiraj ovo sranje (0) - Pintaj do mile volje - Ne stišči ovo