listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


by klik`n`visit

Opis bloga

POLAKO ĆEMO POČETI I NAPRAVIT LUD BLOG
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more 9.jpg" />

o meni:

zovem se ante aleksić
živim u Širokom Brijegu
idem u 7 razred. imam 13 godina.
volim: horore, pizzu, mamine lazanje, košarku, Pc igre, multiplayer igre i glazbu....
ne volim:narodnjake, odbojku, kretene i umišljene ljude
slušam: linkin park, panteru, metallicu, mudvayne, RHCP, iron maiden, P$C, korn...........
MRZIM NARODNJAKE!!!!!!!!!!!!!!!!

linkovi blogera.....
RiPaZ
matteo-aka jerry
GAME WATCH-gamerski blog

ponedjeljak, 15.10.2007.

the begining

oh crapy day, danas sam se ustao u 08.00 namcor, da bi u 8.30 otišao na trening i izmučio se kao konj, ali bar sam imao priliku obući svoj novi dres od cibone i fino se prošetati dvoranom, ali to mi i nije neka velika važnost. mučio sam se i znojio nekih sat vremena, poslije toga sam došao kući i završio rad iz tehničkog. do 12 sati sam štrebo,pa sam otišao u školu.
prvi sat tjelesno, nastavnik me mori, trčali smo za ocjenu. fino 3,5 kruga za 6 minuta headbang, otrčao sam jedan krug i zabolila me noga laze, pa sam sjeo i gledao one kretene nogometaše iz mog razreda kako trče kao nešto ih čeka na kraju rofl. nastavnik ima svog miljenika pa je on 2,5 kruga za 3 minute otrčo i on sav sretan "ajde skoko možeš ti to, oborit ćemo rekord".
a on kao neka budala počeo trčati još brže... a nama govori kako nemamo kondicije i ta sranja burninmad, onda smo igrali nogometa i izgubili, prvi put ove godine. drugi sat je biologija, koju mi razrednica predaje, i pitala ih je nekoliko, jedan 2, i ostalo 5, na kraju smo učili neku novu lekcijunono, bolje bi bilo da je pitala još da se malo odmorim jer ja već imam ocjenu. yes, ali ne....... treći sat engleski, najlakši predmet znam ga za gimnazije pjeva, nastavnik čista legenda. onda odmor, otišao u dijane & marije kupit topli sendvić; tamo neka nova radi i mi smo prvi došli a ona pustila sve žanske ispred nas mad, pa smo otišli u bebe i kupili pravi topli sendvić thumbup, četvrti sat vjeronauk, sad učimo o pubertetu i ona misli da nemamo pojma o tome lolrofl, trebali bi mi nju o tome učit..
peti sat tehničko, nije bilo nastavnika pa sam bezveze radio rad headbang, šesti sat hrvatski i mi imamo nastavnik koji ne zna pisat velika i mala slova, to je zato što je iz doba dinosaura... došao sam kući i našao u babe i dede lijevak za pokus iz kemije, sad mi još treba filter papir i gotov sam, došla mi je rodica pa se dopisivala sa svojim ortacima na msn-u, onda sam bacio jednu rundu countera 1.6 preko interneta, sad pišem ovaj post, a kasnije ću instalirat novi msn i novi x-fire, pa ću nešto pojest, gledat televiziju i spavat...............
to je to. nutmah

- 20:59 - reci (5) - stavi na papir - anarhija


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.