utorak, 23.09.2008.

Evo mene nakon duge pauze

pa evo...dosta se toga kod mene promijenilo al poshto mi se ne da o tome...napokon sam ulowio wremena jer sam bolestan pa sad stignem naprawit nowi post...pa chu stawit par slika,par textowa i tak to...da wam ne bude predosadno...al moram i spomenut jednu meni dragu osobu koja me natjerala da napisham owaj post...pa che zato i bit poswechen njoj...


Image and video hosting by TinyPic

owo wam je VANESSA i owo e swe za nju... :D


sretan sam shto te imAm,
sretan sam shto te znam,
jer prijateljicu ka0 ti
ja zbilja trebam

uvijek si tu
kad pomoch zatrebam
lijepim riechima tugu odnesesh
i osmieh na lice donesesh

ako trebam sawiet
tebe chu Pitati
jer znam da chesh
mi najbolji dati

i zato kazhem :
ne brini se ti
jer shto god da se dogodi
zauwiek prijatelji ostat chem0 mi...


Prijateljice moja
Hvala što me u hladnim nocima rukama griješ
Što u tužnim trenucima moje lice nasmiješ
Hvala što ne želiš da me izguBiš
Ne mogu ti reći koliko mi značiš na svijetu ovom
Ne mogu ti napisati jer to se ne iskazuje jEdnim slovom
Prijateljice moja
te želim glEdati svake noci
tebe sam cijeli život čeka0 jer sam zna0 da ćeš doći
ti si mi bila jEdino svijetlo kad zli ljudi su prišli
ti si mome srcu bila utočište kad svi su otišli
ti si moja sretna zvijezda što na nebu sja
ti si dio mene, moje drugo ja
Ma wolim te puno, puno i previše
ti si moja jEdina lJubav… tebe wolim najviše.


i jedna piesmica koju bi zhelio stawit...isto poswechena njoj...pa ewo... :D


toni cetinski-znaj da bit cu tu.mp3 -

15:07 // Komentari 12 // Isprintaj// *//

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.