Oprostite



Žao mi je najdraže moje. burninmad Nisam uspjela, pa se nisam niti toliko dugo javljala... Imala sam većih problema, pa sam jednostavno dijetu malo odgodila... Ali sad je sve u redu i nastavljam dalje sa svojom borbom yes
Uvijek sam tu uz vas, obečajem kiss


13.04.2007. | 01:04 |
22 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Samo se želim opet zavoljeti. Biti zadovoljna svojim izgledom. To je jedan i jedini razlog zbog kojega otvaram ovaj blog, jer tražim podršku od cura koje znaju kako se ja osječam...

Moja visina: 168cm
Moja težina: 73-74 kg
Željena težina: 58kg

Ciljevi:
Želim imat 58 kila, a to ću kad tad MORAT imat!
...

Znam da će to biti teško, ali...uz vašu podršku, znam da ću uspjeti :)

Ako mi netko želi nešto reć, a nemože to preko komentara, neka mi se javi na:
another_butterfly@net.hr

Znam, ovo ima svaki drugi ANNA i MIA blog, ali eto...:

1.nabavite gumicu koja ima onaj željezni dio...taj željezni dio okrenite prema venama...dakle ispod vašeg dlana...i svaki put kad pomislite na hranu dobro je nategnite i gledajte kako vam se ruka crveni.

2.obavezno u svojoj torbi morate imati najmanje dvije bočice od pola litre vode...ako pijete pod nastavom i sve popijete da nebi bilo da morate na wc napuniti.

3.svaki put kad prođete pokraj nekog dučana s hranom počnite se smijati i gladite si trbuh...zamislite da ste pojeli 3 kamiona čokolade i neka vam bude zlo...

4.isprintajte sliku cure koja ima tjelo kakvo vi želite i tu sliku nosite uvijek sa sobom i taman kad želite posustati za nečim...pogledajte tu sliku i sjetite se ljeta i plaže.

5.na svoj blog zapisujte svaki dan što ste tog dana pojeli i što ste skoro pojeli...

6.kada namjeravate nešto pojesti...otiđite pred ogledalo...skinite majicu i jedite...pitam se koliko ćete izdražati...

7.prestanite jesti meso...ozbiljno prestanite...ono vas tjera da jedete umake a i deblja usput,postanite vegetarijanac bar dva mjeseca

8.sve vrste slatkiša su strogo zabranjene...nije bitno koliko je...jedan smoki je ko da ste pojeli kilu...nedajte se dokažite da ste jači!!!

9.probajte nešto raditi...npr...ako nemate neku naviku stvorite je...samo da ne mislite na hranu jer ako pomislite na hranu radite pravilo broj 1...

10.uzmite komad papira...napišite na njega što biste promjenili na sebi i zašto...zašto želite smršaviti...na taj papir zaljepite sliku koju ste isprinatali ili odrezali i nosite ga sa sobom i stalno ga čitajte (pravilo 4)

11.e sad ovo možete a i nemorate...znate onaj lak s kojim se mažu nokti da se nebi grizli...e pa namažite si po prstima malo....ostaje okus na hrani...oh kako li će vam se zgaditi...

12.Strogo je zabranjeno pojesti više od 700 kalorija,ko pređe granicu dobije uvrede od svih (ali brutalnu uvredu-nitko neće biti nježan (i to uvrede tipa debela si i tako...hehe

13.Što više juhe i čajeva i vode.Ako treba samo to jedite...a ako vam treba slatko kupite si onu dječju kašicu.SAMO TEKUĆE JA PREDLAŽEM...


Prekrasne Leptirice


Za sve Anne i Mie

Debela i tužna
Sunčy
Anne
Vodena
the E princess
Cooltoora
Bulimicna
Minia
Poisonmya
Crvena
Debela Leptirica
Nothing looks as god as thin feels
just_one_
Eva
Butterfly screams
Wishandhope
Too far from perfect
Ovako više nemože
Fallen Angel
Fat Bitch

*ovdje su sve Leptirice koje su me komentirale



Nešto o meni