Another Perfect Wonder

četvrtak, 13.01.2011.

Hello , my name is...

Bok!
Hahahaha.
Počeci su definitivno najteži dio bilo čega. =)
Ajde da se upoznamo onda. :D
Zovem se Alen , živim u Karlovcu , pohađam Tehničku školu i imam 16 ( i pol =P ) godina.Pa za sebe bih rekao da sam jedan normalni tinejdžer ( koliko jedan tinejdžer moze biti normalan u mojim godinama :P ) koji kao i svi moji vršnjaci ima lude , često neostvarive snove i planove. =D

Rekao bih da je Alen prilično uobičajeno ime , nema baš nikakvo posebno značenje kod mene , osim da sam ga dobio nakon što je mama uspjela razuvjeriti tatu da me ne nazove Sony ( po Sonyju Crockettu iz Poroka Miamija ) , na tome sam joj jako zahvalan jer tko bi se htio zvati Sony , posebno u ovako zadrtoj zemlji , hahaha. =P
Ehh da , Karlovac , grad moga djetinjstva.Gdje god otiđem u budućnosti Karlovac će uvijek imati posebno mjesto u mome srcu.Tu sam odrastao , izlazio , zabavljao se , radio gluposti.Kada god se osjećam tmurno i potišteno , šetnja predivnim karlovačkim parkovima ( posebno u proljeće ) liječi sve rane. =) S njim kroz život.
Tehnička škola nije bio moj prvi izbor , ali sad sam sretan i tu.Na početku nisam mogao podnijeti tu školu , jer sam još od prvog razreda razmišljao o gimnaziji , no jedan bod manjka čini čuda.I uistinu je učinio čuda , život mi se okrenuo za 180 stupnjeva i to DEFINITIVNO na bolje.Imam odličan razred , uvijek spreman na zajebanciju , a uz to većina njih su i super dečki koji će ti pomoći kad ti zatreba.
Život mi se uglavnom vrti oko škole , "fejsa" , treninga i izlazaka sa ekipom.Inače treniram tae-kwon-do , fuck yeah. =)
Jako često izlazim , gotovo svaki petak i subotu i tako da mi je vikend tokom tjedna svjetlo na kraju tunela ( mislim kome nije ) =D Ponuda u Karlovcu i nije baš velika , ali uz odličnu ekipu i to je samo mali problem.Nisam ultra popularan u gradu , ali dosta me ljudi zna , a i ja znam dosta ljudi.
Ufff , dosta pisanja za prvi post , da se ne prepadnete odmah od cijelog zida teksta. =)
Na kraju svakog posta ću ostavljati neku izreku iliti quote na mome dragom engleskom. :D
“A journey of a thousand miles must begin with a single step.”- Lao Tzu

Uživajte do sljedećeg javljanja.
Peace.
=)

13.01.2011. u 19:31 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Još jedna izgubljena teen duša. =)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr