Anoron'Quessir

17.07.2005., nedjelja


Je li vam se ikad dogodilo da ste toliko bjesni da dobijete osjećaj da kad bi zavrištali da bi mogli uništiti cijeli svijet ?

E pa ja se sada osjećam tako... Zbog čiste sitnice. Da skratim priču, malo sam se posvađao s burazom i počeo pizdit na njega, i sad tu moj stari koji je čisti debil gleda me začuđeno i kaže svojim anđeoskim glasićem "Kako se to ponašaš? Pa ovo nije za ljude....". Ja onako ne mogu vjerovat da sam tu rečenicu čuo od lika koji najčešće kad je isfrustriran ode i napije se ko majka i onda se vrati doma i verbalno maltretira cijelu obitelj... jupi...

Tu sam puko i rekao gledaj normalno da cu se derat na debila kad me zajebava zbog mojih noktiju na desnoj ruci... koje puštam zbog akustične gitare. I buraz (koji svira bas dakle muzičar je) mi se krene smijat u facu, pred svima. I ja sam tu puko usto sam i rekao ,mu da će mu bit smješno kad mu iščupam oči i nabijem mu ih u usta. Tu sad on uozbilji, ali sad tu stara uletava i tjera me u sobu. I tu sam popizdio, rekao sam da neću ići u jebenu sobu, i kaj ona tu može...

nakraju sam završio ipak u sobi jer mi je tu komp i tu mogu pisati u miru na blogu...

a i isto zato što mi se ne isplati da ne idem tjedan dana van... ;))))

Ok sad sam se malo skulirao itd. Ali jebo svejedno. Ako jednu stvar mrzim to je onda kada mene netko jebe na finjaka i nitko ništa ne kaže a onda kada ja krenem u protunapad onda ja uvijek najebem. Ja mogu vrjeđat nekog na finjaka tolko da se zgadi samom sebi, ali to mi nije gušt. ARGH koji su to debili u mojoj obitelji ono stvarno uvijek meni nešto moraju srat itd....

GRRRRRRRRRRRROOOOAGH (ovo je moj ratnički keltsko-orčki uzvik).

Ah cekajte idem napravit neku sliku pa ono...

Ako ispadne dobro objavit cu je ovdje. Vidimo se ljudi.

BTW. Žao mi je što sam tako pesimističan, ali morao sam se ispucati. A i onako In Flamesi i Kreator su me nabrijali na destrukciju ... ITD.
- 17:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Anoron'Quessir - Vilenjački naziv za Vilenjaka izlazećeg sunca. E pa ja se mogu više opisati kao osoba izlazećeg sunca. Ali to sami odredite.

Linkovi

Argh... Još neznam kaj ovdje stavit , al naći će se nešto s vremenom...