Masa i njeno nabijanje O_o;;

utorak, 16.11.2004.

1.7 promila :(

Da u pravu ste, zastavila me pandurija i napuva san 1.7 jebes ga... Zamalo san zgazija policajca kad je maha s onim STOP znakom,
vidija san ga u zadnji tren, čak san i produžija 20m, pa san se vraća u rikverc, uša skroz u suprotni smjer, ljudi sviraju nered totalni.
Čovik je odma zna šta je nije me pita ni vozačku ni prometnu odma izvadija alkotest i puši. zna san da ces se to desit prije ili poslje,
ipak nisan toliki sretnik da ću se opijat već dvi godine i vozit, a da me neće zaustavit. Sva srića da je Frane bija s menom pa je odma počeja pilat "inteligentne" policajce, meni je došlo loše kad san čuja šta im je sve posra, uglavnom nešto u stilu "mi smo elita, kadeti smo, ako nam saznaju zapovjednici za ovo izbacit će nas, a dobri smo studenti.." a glupi policajac samo sluša i klima glavom... Na kraju nije mi uopće napisa kaznu, samo san zva staroga da me skupi i pustija nas.. Još nemogu virovat.. Frane care!
Kad opet idemo pit?
- 14:37 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>