Bijeg od znatiželjnih nepoželjnih očiju...

nedjelja, 24.07.2005.

Crkva

Neznam kako je kod vas situacija, ali mene stara tjera u crkvu već godinama... I dobro odem ja na Božić, Uskrs, Novu Godinu, neke svece... uglavnom oko pet posto nedjelja u godini ja posjetim tu ustanovu... ali meni stara jede živce s tim kao "Jel se ti moliš svaki dan?" - "Da mama.." - "Jel ti uopće vjeruješ u Boga?" - "Da mama..." - "Kad si zadnji put bio u crkvi, kad si se zadnji put ispovjedio i pričestio???" - "Daj gubi mi se iz sobe ideš mi na živce!!!" pa tako i danas... al danas sam se odlučio umjesto ove zadnje rečenice ipak otić u crkvu i to čak sam stajao unutra ovaj put...
Image Hosted by ImageShack.us
Shvaćam ja kolko je crkva važna i sve to... ali tamo unutra je dosadno... točno ko u filmovima npr. mumiji ono dok su svi kao zombiji i svi u isti glas... neznam meni se čini da većina ljudi naših godina ide u crkvu pod prisilom, prijetnjom ili nečim sličnim... neki idu zato jer i drugi frendovi idu... e pa moji su svi prijatelji debili koji neznaju ni kako crkva izgleda... pa tako... evo još jedna slika da i vi ne budete tolko izgubljeni pa pogledajte... :)
Image Hosted by ImageShack.us

Eto... neznam... ja sam danas bio u crkvi.. a vi?













Kad ste zadnji put bili u crkvi?
Danas
Jučer
Prije tjedan dana
Više od tjedan, manje od mjesec
Više od mjesec, manje od godinu
već par godina nisam posjetiu tu predivnu ustanovu, ali idem sutra da se divim povijesnoj vrijednosti :P
Što? Kako? Crkva? Nikad čuo...




Free polls from Pollhost.com


- 12:48 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>