Bijeg od znatiželjnih nepoželjnih očiju...

ponedjeljak, 18.07.2005.

Pffft...

Upisi... ubitačni... tako nešto odvratno još nisam doživio. Rađe bi još deset godina u srednju nego ponovo na upise na faks... Popiiizdio sam. Znam da sad neki misle kako sam idiot ili gad ili neko treće ime jer sam mogao birat faks a puno ljudi nije čak upalo ni na jedan pa bih samo htio reć da sam izgubio u ovoj rečenici ali poanta je da...hmm... uglavnom... err... izvinite??

Evo ovako, da nastavimo s pričom, idem ja danas bezveze do faksa vidit što imaa... dogovorili se neki od nas kao idemo se nać na faksu... ekonomiji kao da vidimo kako će to sve uzgledat na upisima... kad ono tamo tolka gužva da u rulji sunce nisi mogo vidit... usim nas par dvometraša tamo, ali ovi između nas su bili zagušeni... a svi znooojni, smrdee, a sunce pržii...
i onda smo ušli unutra... tamo nas sve strpaju u jednu dvoranu i kao neki red postave... a red ide oko cijele dvorane, uz zidove, preko zadnjeg reda klupa pa drugom stranom nazad i vani iz dvorane do pol hodnika... a ja stojim na kraju.
Ubitačno...
I platim ja sad 500 kuna, ispunim sve što treba, dođem tamo i kažu mi nemaš orginale... koji kurac mi sad to kažu?... bio sam u petak tamo i baš su govorili svima koji trebaju donijet orginale, a meni su rekli da je sve u redu... što sad seru?!?... uglavnom odem ja doma, stavim sve papire sa stranem, zaletim se do arhitekture, tamo odmah kažu sve što treba, kupim novi index ispunim sve, ali ovdje košta samo 190 kuna i odem doma... i tako mislim da više neću odlazit do ekonomije... neznam eto jednostavno sam shvatio da pošto sam ja cijeli čudan i mnogi bi rekli lud, mislim da se ne bih baš uklopio u ekonomiju gdje su svi revimo "normalni", ali nisu nego su samo jednaki...
Na arhitekturi ionako nemaju šta radit takvi, a ja mislim da sam točno materijal za takav faks što se i pokazalo pa sam tako i upao... ahh što da još kažem... noge ne smrde kolko i čarape ako su oprane tjedan dana poslije...??? neee rađe ostavimo text pri tome da sam odustao od ekonomije i upisao arhitekturu...

Kako mi je sve nekako čudno postalo nikako mi više ideje ne dolaze... presušila moja lokva ideja u glavi... (inače nekima more ;) )
- 18:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>