ŠIBENIK,DESTRUKTIVNOST OKO MENE

srijeda, 21.04.2010.

PRAVOPIS

Još jedno objašnjenje. Kad me pukne pisanje, ruka samo leti po tastaturi, lijepo piše pregledaj tekst, ali kako bi se ljudi usput nasmijali uz ozbiljne teme?!

21.04.2010. u 13:00 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



  travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2015 (2)
Travanj 2010 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BAZEN U CRNICI

Išla sam u drugi razred OŠ ked sam otkrila bazen u Crnici.Neki iz razreda išli bi svaki dan na bazen,pa sam i ja otišla pogledati.Bio je to ljetni bazen tj. otvoreni.Poćela sam trenirati plivanje,jer plivati sam volila,mama kaže da sam prohodala zbog mora,naučila sam plivati s 2,5god.Vratimo se mi na bazen.Kao malu me je skakaonica sa nivoima od 2,5-5-10metara impresionirala i plašila,sa visine od 10m znali smo viriti dole u vodu,i diviti se onima koji su s nje skakali.Još se sijećam praznog bazena.Popločan malim plavim ploćicama,na donjem kraju dubok oko 2m,a ispod skakaonice mislim 5m.Okolo betonske tribine,tuš,2 presvlaćionice,kancelarija i okolo žičana ograda.Ma nnije on sveukupno bio nešto za oko,ali bio je kvalitetno i sigurno sagrađen,šta je bilo najbitnije.Kasnije sam se i ja ohrabrila skakati.Sa prve koja je imala odskoćnu dasku salto,sa druge i treće na glavu(jedna mala informacija za vas,ako niste znali,sa večih visina uvijek je bolje skakati na glavu,ako neželite totalno oprati sinuse).Bilo je i onih koji su trenirali skokove.E bilo je toga, bilo,a sada se neko sjetio rušiti.Ovo meni dođe kao neki nostalgićni dnevnik.

BITVE

Znam da znate šta je bitva,ali ipak.Bitva vam je ono (najčešće metalno) na rubu rive,za šta se vežu brodovi,u mojoj priči jahte.Dunkve,šibenska riva, i sam grad su vrlo zanimljivi nautičarima.Obišla sam sve destinacije na Jadranu, i skoro svi imaju na rivi bitve,ormariće sa strujom i vodom, i muringe (to je konop koji je u moru spojen s betonskim blokom, i zamjenjuje sidro).Šibenik iz nekih apsurdnih razloga to nema.Postavilo se nešto prije par godina, i onda uredno uklonilo.Zašto?Čula sam razne priče(i opet famozni šibenski dišpet), strukture na vlasti se nisu mogle usaglasiti(ništa nova-ništa nova), a i šetaći na rivi su izjavili da bitve nagrđuju rivu i da im smeta dok šetaju?! Dakle,nisam mogla vjerovat svojim ušima.Gledam ja tako našu rivu, i bezbroj jahti na vazu, i mislim kako je Šibenik zaista prekrasan, kad nautićari unatoć nedostatku osnovnih uvjeta ipak ostaju.Šetači gledaju jahte,dive im se, komentiraju, a ne brine ih to šta jahti agregati rade non-stop(zagađivanje zraka im ne smeta),i šta ljudi na jahti moraju štediti vodu, jer niti ne znaju da tamo nagdje kod cvijeća ima šaht za vodu,i onda gume leže preko rive,a šetači i djeca posrču preko njih.A ja u sebi zapjevam: ŠIBENIK JE TO