DJEVOJKA IZ ZRCALA


Čujem vrištanje u daljini. Promatram djevojku tamne kose, obučenu u crno. Trese se. Plače. Vrišti. Nešto pjeva. Polako joj se približavam, ali ona se neprestano udaljava od mene. Kao da hodam beskrajnim putem. Došla sam do nekog prolaza – tunela. S moje strane je svjetlo, grije me sunce. Ona djevojka sjedi na kraju tunela. Mrak je. Samo se vidi svjetlo mjeseca koje se vidi kroz maglu. Hodam prema sredini tunela, a djevojka prema meni. Ima iste pokrete kao ja, čak je i fizički slična meni. Došla sam do sredine. Dodirujem njenu ruku. To sam ja. Ta djevojka je moja slika u zrcalu.
Pokazuje ono kako se trenutno osjećam. Kako se trenutno stvarno osjećam. U ovom svijetu sam sretna, vesela, zabavljam se i uživam. U zrcalu vidim sebe kako plačem. Sama sam. Mrak je. Svuda oko mene su prazne boce pive i popušene cigarete. Djevojka u zrcalu ima puno problema. Upropaštava si život, ali toga nije ni svjesna.
Bojim se. Prestrašila sam se te slike. Okrećem se i vraćam početku tunela, tamo gdje je sunce. Ne mogu dalje. Kao da se preda mnom stvorio proziran zid. Tresem se. Plačem. Vrištim. Počinjem pjevati.
Ajme! Radim isto što i djevojka s druge strane. Pa to sam stvarno ja.
Ostajem ovdje zarobljena dok se nešto ne promijeni. Dok ja nešto ne promijenim. A to se mora dogoditi što prije...ako želim iskreno uživati...



20.05.2008. | 22:23 | 10 Scratch of your nail! | Your choice! | # | ^

<< Arhiva >>


< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


nešto o meni


ime:
sandra
godine:
16
grad:
karlovac
škola:
jezična gimnazija
ljubav:
slobodna

mail:
sandra_0091@net.hr
msn:
anonimnabrineta_sandra@hotmail.com

Free Web Counter

counter postavljen 8.10.


linkovi


blog.hr
gimnazija-karlovac.hr
imageshack.us
youtube.com
lektire.net
iskon.hr
tportal.hr
myspace
facebook


blogovi koje čitam


ljudi koje jako voljim:
antonela
mateja
dina


super curke:
lily
sonja
ivana
maja
anja
ivona
petra
beti


super dečeci:
cvet
keky
pintar
lizo
maki

juwica
pewica


mjuzik


ovih dana slušam: