ZAŠTO?


Ah, da... isto, sve je isto. Ništa se nije promijenilo. U mojoj glavi, u mom životu, u ovom mom svijetu... Sve je isto i monotono. Mislila sam da sam nešto shvatila, da sam naučila iz svojih pogrešaka, da sam se opametila. A ono, ista djevojka... djevojka koja je prema svemu tako ravna, djevojka koja radi sve kako ne treba. Zapravo, kad razmišljam, ne znam što bih uopće rekla na sve to.
Bila sam puna energije, puna snage da krenem kako treba. Svi su vjerovali u to, a u biti, ono najgore je da sam sama vjerovala u to. Svakim danom sve više shvaćam da i dalje radim iste pogreške. Nešto kažem i obećam pa to ne napravim. Ne znam više što da radim. Kažu da se ljudi mijenjaju... Zašto se onda ja ne mijenjam? Zašto ja ne mogu promijeniti svoje glupe navike? Zašto neprestano ponavljam svoje pogreške?
Ništa mi više nije jasno. Želim samo biti malo sama, koji trenutak razmisliti o svome, malo prošetati Koranom i pustiti koju suzu. Želim se promijeniti, stvarno to želim!

I cry to my daddy on the telephone, how long now?


Bila sam jučer vani. Bilo je u redu, zapravo sam se lijepo zabavila, ali jedini razlog tome je bio alkohol. Neprestano su mi se motala ova razmišljanja po glavi. Bila sam tiha i mirna, nekako čudno. Jednostavno to nisam bila ja...




15.10.2007. | 00:02 | 31 Scratch of your nail! | Your choice! | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


nešto o meni


ime:
sandra
godine:
16
grad:
karlovac
škola:
jezična gimnazija
ljubav:
slobodna

mail:
sandra_0091@net.hr
msn:
anonimnabrineta_sandra@hotmail.com

Free Web Counter

counter postavljen 8.10.


linkovi


blog.hr
gimnazija-karlovac.hr
imageshack.us
youtube.com
lektire.net
iskon.hr
tportal.hr
myspace
facebook


blogovi koje čitam


ljudi koje jako voljim:
antonela
mateja
dina


super curke:
lily
sonja
ivana
maja
anja
ivona
petra
beti


super dečeci:
cvet
keky
pintar
lizo
maki

juwica
pewica


mjuzik


ovih dana slušam: