Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

utorak, 23.08.2005.

evo me.....al samo da se javim :)))

ej ljudi!

znate što mi se jučer dogodilo?
odem na t-com korisničke stranice i vidim da je mojih 517 MB već odaaaaaaaaaaaavno potrošeno i nabilo se tu još njih puno....
oo, pomislila sam, i ugasila komp....
al nisam mogla da se ne javim jer mi je lagano ovaj blog ušao pod kožu.....:)))))
brijem da će moji dobit lagani popizditis kad im stigne račun....

jel zna tko kak to funkcionira?

koliko se MB smije preć?

mislim, a da je cijena još 100 kn?


joj, sve me nekak strah...
ajdi pomagajte jer mi je sad potrebno par toplih riječi.....


=)

a joj...kak ću ja bez vas do kraja mjeseca (daj, anny, briješ :)))) )

puno vas voli i ljubi vaša annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnny

=)

ps.....ovo vam moram reć....

bila sam danas na pantovčaku i malo sam gledala one kućice i vilice tam...mislim koliko sam stigla vidit jer je moj dragi vozio ko ludjak.....i znate što?
mislim da ja tam nikada ne bi mogla živjet...
sve mi je to nekak "kripi".....odvratno jezivo...

imala sam filing da će mi neka strašna nuspojava :) izletit iz tih zaraslih dvorišta i da će me zaklat ko u nekom lošem hororcu...

iju.....
eto...
što vi mislite o tom?

mislim i na pantofčak :)))

a i na max adsl :(((((


ps2- AH TA MAX ADSL GENERACIJA :))))))))))))))))))))


=)

puse svimaaaaaaaaaaaa

- 22:50 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us