Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I'm fat,I'm sad.....

11.03.2007., nedjelja

naravno da joj nisam nista rekla, nije nikad ni bilo u planu da joj ista kazem...
bio bi to propast svijeta, sve bi se srusilo, sav trud bi pao u vodu...
u tom mom svijetu ima samo mjesta za vas i mene...

ali moram priznat da cesto dodem u napast da sve izbacim na povrsinu...toliko znam biti ljuta da bi najrade svima rekla svoju tajnu samo da ih povrijedim...ali onda razmislim i shvatim da bi na gubitku bila samo ja...nikoga ne bi bilo briga a nitko ne bi ni shvatio...

zato iz dana u dan moja me tajna prati...
ne znam da li netko sluti,sumnja..iskreno me nije ni briga...
i da cijela skola zna uopce mi ne bi bilo stalo...onako uskoro odlazim ...

imam vasu podrsku i to mi je dovoljno...
bilo bi ljepse da imam nekog pored sebe ali vase virtualno prijateljstvo je i vise nego dovoljno da imam snage za nove pobjede...

volim vas


- 13:12 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Toliko tuge se krije u meni,toliko razocaranja....
Mozda naizgled sretna djevojka ali u dubini moje duse kriju se tuga i bol...
Ana,Mia...to je moje svakodnevno drustvo....
Na ovom blogu biljezit cu sve svoje uspne,padove i razmisljanja...s vama cu djeliti tugu i radost...opisivat cu svoj put do savrsenstva...
JA SAMO ZELIM BITI SAVRSENA



moj mail
annne88@net.hr


MOJI CILJEVI

ZELIM

Biti lijepa
Obuci sto god zelim
Biti puna samopouzdanja
Volteti svoje savrseno tijelo
Otici na plazu s osmijehom na licu
Biti sposobna da se usredotocim na nesto drugo
Uzivati u zivotu