ancy :)))

25.06.2007., ponedjeljak

neki novi klinci...

eto ljudi moji, znam da me nije bilo.. al ipak tolko toga se dogodilo.. kao prvo : FIVB iliti odbojka na pijesku na jarunu.
e to vam je raj za oci kad tam dođete. da pocnem od pocetka, ja sam vam na tom natjecanju sutkinja vec zadnje 3 godine i nagledala sam se svakakvih ljepuskastih momcica u to vrijeme. aaaaaaaaaaaah, naravno.. spanjolci i brazilci su meni prva i jedina liga. cim cujem spanjolski rastopim se, a isto je i kad vidim cokoldane brazilce.. :))
bila su to duga sedam dana, izmjenjivali su se losi dani i dobri, stalno nekakva napetost, skicanje komada, suđenje i briga jesam li dobro obavila svoj posel. al nadam se da je i to bilo dobro , i iako svake godine kazem: nema sanse da druge godine dođem, ipak odem.. i super mi bude :))
najbolji dan je definitivno player s party.. to jednostavno morate vidjet i isprobat na vlastitoj kozi. dobro, nije isto kad niste dio svega toga , al ipak..
i tak, doso je i ovogodisnji players party u piranjici mojoj dragoj u kojoj zadnjih mjesec dana visim svaki tjedan pa mi vec i dosadila mallo. prije sveg toga, naravno slijedi opijanje na nekoj obljiznjoj klupici sa ekipom koja je tam radila. heheh.. mos si mislit kak to ispadne kad se na jednom mjestu pojavi 20 ludih likova i cura.. party do ranih jutarnjih sati of course... :))
bilo je svega, caganja, ludiranja, plesanja po stolovima, redara koji nas dolaze smirivat, padanja na pod , punooooooo ljubakanja i slicnih stvari , a koje vam ne zelim ni ispricat jer ipak, nest treba ostati i samo za nas.. :))
ovim putem pozdravljam sve koji su tam radili, a do sljedece godine.. uzivajte i skupite sve dojmove pa da imamo i dalje o cem pricat..i pricat, i pricat, i pricat.. :)))
- 22:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

eto ljudi moji.. nist posebno. malo cu vam pisat o sebi i svojim radostima, svemu kaj me usrećuje, kaj me moze rastuzit, zbog ceg skacem od srece, i zbog ceg sam ljuta.. al tog ljuta ce bit najmanje od svega.. :)
ja sam Ana,sa nekoliko desetaka nadimaka tak da ih nebi sve nabrajala.. sam cu rec da ovaj studentski zivot uopce nije los... znaci, vec ste zakljucili da sam studentica.. i to ko pola nase lijepe, predivne HRvaške.. na ekonomiji sam, "volim sve kaj volje mladi" :)) , a to je najviše puno muzike, plesa, zezancije i punooo punoo sporta i da sam sto vise vani sa svojim najdrazim frnedićima ..

malo dobre mjuze nikome ne škodi!! :)