ancy :)))

01.06.2007., petak

noć

ej ljudi, znam da vas ima malo.. al i vi koji reda radi pogledate..
dršte mi sutra fige cijeli dan!!
imam 2 totalno kretenska kolokvija, neam dume niti jedan.. nadam se d acu se izvuc barem za neku dvojčicu jadnu.. :((
umorna sam jako, jako, jako pa zato odem ja u svoj krevetac jer mi se oke vec jako sklapaju. pusa svima.
- 23:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

eto ljudi moji.. nist posebno. malo cu vam pisat o sebi i svojim radostima, svemu kaj me usrećuje, kaj me moze rastuzit, zbog ceg skacem od srece, i zbog ceg sam ljuta.. al tog ljuta ce bit najmanje od svega.. :)
ja sam Ana,sa nekoliko desetaka nadimaka tak da ih nebi sve nabrajala.. sam cu rec da ovaj studentski zivot uopce nije los... znaci, vec ste zakljucili da sam studentica.. i to ko pola nase lijepe, predivne HRvaške.. na ekonomiji sam, "volim sve kaj volje mladi" :)) , a to je najviše puno muzike, plesa, zezancije i punooo punoo sporta i da sam sto vise vani sa svojim najdrazim frnedićima ..

malo dobre mjuze nikome ne škodi!! :)