ancy :)))

31.05.2007., četvrtak

gipsy kings... :))

eto novo istražene grupe za mene.. :))

što je najgore znam većinu njihovih pjesmama al do danas nisma znala da oni to pjevaju.. a danas na stupaju u Domu sportova, je da je karta nekih 180kn , čak bi i dala tolko para, al nije u tome problem , već u učenju.. smrc još jednom, al dosta plakanja.. kak ispadne u subotu ispadne, nakon toga slijedi najbolji tjedan, puno rada, mučenja, ali i druženja sa ekipom iz cijelog svijeta..( o tome ćemo kasnije)

dakle, gipsyći... znate volareeeeeeeee, cantareeeeeeee.. eeee baš to oni pjevaju.. baila me, me corazon, salsa latino, bem bem maria.. ma sve su vam to njiohve stvari.., i trenutno se topim ispred kompa , i jedino što mi je na pameti je ić plesat... doma u stolcu mogu jedino mrdat svojim atributima.. a vani... mmmmmmmmmm... to je rasašoj.. e ljudi tak mi se pleše... eto kad ja ovo napišem, odem si pustit mjuzu i po sobici imat privatni party.. ma netreba mi nitko više.. osim , neki mali.. :)) da me okreće po stanu.., :))

aha da, tko su oni? ma to vam je jedna grzupica postarijih ljudi, iz katalonije... al su otisli u francusku i sad tamo pjevaju, sastoje se od dvije porodice.. tj. skupine braće.. pjevaju zajedno već godinama, a neki su se proslavili svirajuci flamenco.
ma glavno je da su ZAKON!! :) I DA SE NA NJIHOVU MJUZU MOŽE SUPER PLESATI.. LALALALLALA
- 20:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

eto ljudi moji.. nist posebno. malo cu vam pisat o sebi i svojim radostima, svemu kaj me usrećuje, kaj me moze rastuzit, zbog ceg skacem od srece, i zbog ceg sam ljuta.. al tog ljuta ce bit najmanje od svega.. :)
ja sam Ana,sa nekoliko desetaka nadimaka tak da ih nebi sve nabrajala.. sam cu rec da ovaj studentski zivot uopce nije los... znaci, vec ste zakljucili da sam studentica.. i to ko pola nase lijepe, predivne HRvaške.. na ekonomiji sam, "volim sve kaj volje mladi" :)) , a to je najviše puno muzike, plesa, zezancije i punooo punoo sporta i da sam sto vise vani sa svojim najdrazim frnedićima ..

malo dobre mjuze nikome ne škodi!! :)