ancy :)))

13.05.2007., nedjelja

JUPPPIIIIIII :))

napoooooon je dosao i taj dan da mogu reč : MI PRVACI!! :)) Kaj je da je, al lijepo je imat neku zlatnu medalju oko vrata. Ovak, za sve koji još ne znaju, studiram ekonomiju i igram odbojku za fax pa eto bilo je i neko natjecanje u odbojci.. dogurali smo do finala i ipak moram priznat nakon prošlogodišnjeg fijaska.. bolje da ne znate za njega, nisam se previše opterećivala sa rezultatom. i kad ono, došao i taj lijepi, najlijepši četvrtak popodne, lagano se skupila ekipa.. nas 12-13 i ubili filozofske curice... ajme koji je to bi gušt. al bio bi još veći da smo imali veći motiv kao što je državno natjecanje il nekoo.. a ovak je bilo čudno, pobijediš i sve i na kraju izvisiš ko neki jadničak.. ništ od državnog, ništ od europskog u rijeci... smrrccc, ništ od slavlja jer nije to to. al ok, bila sam si baš happy taj dan. Kužiš ono, čak sam od sreće otišla u Roka i skužila da mi se mali ne sviđa više ko prije.. dobro, istina, kad se nasmijao mislila sam skočit prek ogradice i pusnut ga jakooo, jakooom, al sam se skuliro, neee.. :))
i tak, sad više nisam zaljubljena u nikog, pa mi je malo čudno.. heheh
ak ima nekog, slobodno se javite da se zaljubim, jer tad sam skroz luda i sam se smijem.. :))
dobro, ja se većinom smijem pa me već čeljust bolji..hmmm, ma što me ne boli od nečeg drugog.. hahah
znači da završimo, oglas još stoji pa nek se netko javi..hehehehhehe
- 22:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

eto ljudi moji.. nist posebno. malo cu vam pisat o sebi i svojim radostima, svemu kaj me usrećuje, kaj me moze rastuzit, zbog ceg skacem od srece, i zbog ceg sam ljuta.. al tog ljuta ce bit najmanje od svega.. :)
ja sam Ana,sa nekoliko desetaka nadimaka tak da ih nebi sve nabrajala.. sam cu rec da ovaj studentski zivot uopce nije los... znaci, vec ste zakljucili da sam studentica.. i to ko pola nase lijepe, predivne HRvaške.. na ekonomiji sam, "volim sve kaj volje mladi" :)) , a to je najviše puno muzike, plesa, zezancije i punooo punoo sporta i da sam sto vise vani sa svojim najdrazim frnedićima ..

malo dobre mjuze nikome ne škodi!! :)