ancy :)))

29.04.2007., nedjelja

petica!! give me five.. :)

napkon sam dosla k sebi od jucer, opet sam bila vani malo...ah da, zaredalo se to ovaj zjedan prevec puta vec da sam se vracala domeka kad i sunceko pocelo izlazit al nema veze..ni greda.. :)
i di sam bila.da.da.. u petici, za vas koji nisu iz zg-a, to vam je jedan od birceva na Savi u koji izlazi sva studenstka populacija i mislim da ziher nema tog studneta koji niti jednom nije bio tam.. al skupi se ekipica i koja nist ne studira..da...da.. josipe.. :)
a bilo je bas dobro, mladostaši napokon pobijedili tu tekmu i dosli do omjera 3:1 za njih sto znaci da su oni sam prvaci nase male drzavice... a decki ko decki, morali dofurat svoje medaljice, popit si koju pa je to uskoro postao dernek...mislim, nebi mi uopce nist bilo cudno da neznam decke..al kad vidis nekog kog znas pa pocne ludovat..eee to je druga prica... al znate i sami, a i ja iz iskuistva..ko foool sportasi a kad pocne dernek prvi su na njemu i ne zavrsava dok se sotala ekipica ne pobere domeka.. hehe.. ah sta cete, i mi "sportasi" moramo malo opustit zivceke.. :)
i da, jos jedna mallla mallla cestitka jednoj super great best curi koja prvog petog slavi rockas i to ne bilo koji, neg 21... al zato, bez obzira kaj je vec tolko proslo kaj se nasa bebica rodila imala je najbolju tortu koju sam ja vidjela u zivotu.. nadam se da cu uskoro dobit slikice pa da i to vidite.. hehe.. takvu nitko jos nije imao.. i zato mala.. sretaaaaaan ti rođendan, sretan rođendan, SrETaNNN Ti ROĐENDAN!!
- 15:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

eto ljudi moji.. nist posebno. malo cu vam pisat o sebi i svojim radostima, svemu kaj me usrećuje, kaj me moze rastuzit, zbog ceg skacem od srece, i zbog ceg sam ljuta.. al tog ljuta ce bit najmanje od svega.. :)
ja sam Ana,sa nekoliko desetaka nadimaka tak da ih nebi sve nabrajala.. sam cu rec da ovaj studentski zivot uopce nije los... znaci, vec ste zakljucili da sam studentica.. i to ko pola nase lijepe, predivne HRvaške.. na ekonomiji sam, "volim sve kaj volje mladi" :)) , a to je najviše puno muzike, plesa, zezancije i punooo punoo sporta i da sam sto vise vani sa svojim najdrazim frnedićima ..

malo dobre mjuze nikome ne škodi!! :)