O swemu p0mal0....

Olla ljudowi... evo mene, konačno u Istri, nakon dva preduga tjedna... Prošli tjedan mi je prošao u isčekivanju maturalne zabave koja je bila prošli petak u Hemnigwayu... Na maturalnu nas je pozvao Nikola, frend iz doma... Pozvao je Nikolinu i njenog dečka, Stephanie, Esteru, mene, Nenu i Adama, Tonicu, Marina, Ivana, pa još jednog Ivana i još pun k...... njih... ugl.. Četvrtak sam imala temperaturu, cijeli dan sam bila na turniru odbojke u Ogulinu, umorna sam bila i tako, poetak mi se temperatura malo spustila, [nakon 500 popijenih tableta!!!] ali mi nije baš dobro bilo...cry.... tako da nisam ni u školu išla...nobeljno... ali..... mi se temperatura do večeri spustila...dead... tako da sam ipak odlučila ići na zabavu...hehe...oko 5 i pol sam se počela spremat... Mia me našminkala tako dobro da se nisam ni prepoznat mogla, peglala sam kosu, Inka mi je radila frizuru.. ma ko da na vjenčanje idem...nut... oko 8,30 sam već spremna bila... ali... naravno-morali smo čekat Stephy, koja se poprilično zadržala u gradu i nikako nije stigla sve sredit u sat vremena.... Tako da smo krenuli oko 9 i pol iz doma... bilo je nekih poteškoća s odgajateljicom, ali se ne želim prisjećat... burninmad .... Najprije smo išli u stan od Marinovog bratića koji nam ga je "posudio" preko vikenda... tamo smo ostavili stvari, malo cugnuli i krenuli u grad.... kad smo došli do Hemingwaya, skužili smo da nam fali jedna ulaznica, jer je valjda Nikola krivo to izračunao,....pa je Stephy išla nagovarat izbacivača da joj napravi jedan pečatić, da niko neće skužit, itd itd... i uspijeva je... vrajža mola...hehe.... Al se onda Tomislav ( Tonica) sjetio da imamo dovoljno karata, samo da moramo čekat Šamanića ( Ivana).... ja sam imala u torbici jednu kartu, valjda za mene i Stephy, al na kraju je ta karta bila za Stephy i Esteru a ja sam upala unutra s Šamanićem.... jer je on imao kartu za njega i mene...belj..... Čim smo došli unutra i malo se sredili, našli mjesto i sve, išli smo pit.... hehe.... Ja sam prvi put pila neu spaljevinu- Sambooku, jeeeeeebote, kako je to dobro... to je liker od mentola, koji se zapali, pa se vrti u jednoj čaši, onda izlije u drugu, moraš snifat ovu čašu u kojoj se palilo i exat tu spaljevinu.... baš ti lijepo sjedne, onak, topla i sve... ma gušt...[[[šteta ča tega ni va Jezeri, a??]]] I tako me je stalnoi neko častio tom Sambookom, a pila sam ja, već tradicionalno, tequilu, kao i svaki put kad idem van, al nije to isto bez ekipe iz Jezera, ipak, mi to puno brže examo...eh...al ni ona ekipa nije loša...thumbup... i naravno, kad se više nije imalo para, pila sam pivo.... a najžešće je bilo kad smo nena i ja išle pit... po putu smo pokupile Šamanića... dođemo na šank, pitam ja Nenu:-eej, kako se zove ono spaljeno?? Ona-već lagano nacugana-smije se ko luda i odvali-neeeeeemam poooooojma... pitam šameta, on nezna... ja se nisam mogla sjetit niti...tako da sam naručila." tri one spaljevine"... konobar se samo nasmijao, a meni ništa nije bilo jasmo, pa svejedno je dobro donesao-.... i tako smo opet exali i išli plesat... bilo je svega, od domaćica do tehnjave... ma za svakog ponešto... onda smo se možda sat vremena slikali... {{kad nabavim slike, stavim na blogich}}..... i tako.... Nena i Adam su išli plesat... počeli se vrtit, nena je malo povukla Adama i fljas... evo njih na podu....deadsmijehdead....smijeh.... oko 3 i pol smo se skupili i išli doma.... ja sam hodala u onim viiisokim štiklama i boljele su me noge, a Nena je u torbici imala starke, tak da smo se mijenjale, ona je meni dala balerinke koje je imala a ona je stavila starke (( God bless All star!!))sretan.... M abalerinke su mi bile samo 3, 4 broja veće, nije bed... zajebavale su me da najprije idu cipelixce pa onda ja... a luđaci.... Na putu za doma, mob mi je počeo vibrirat, tako da sam se morala zaustavit, nać mob u torbici i pročitat poruku, što mi je bio veeelik problem jer nisam niš vidjela...nut..... odjedamput sam skužila da sam ostala sama, ova grupica u kojoj sam ja bila je već bila full daleko, pa sam čekala ovu drugu grupicu... a nije mi baš svejedno bilo, u 4 ujutro sama na ulici, prolaze neki pijanci, ja sjedim na zidiću....katastrofaaaa...... al nisam puno čekala, za nekih 15 minuta su već došli ovi drugi, tako da sam s njima išla dalje.... skoro se u stup zabila... al nije bed... ja skoro pa ništa nisam vidjela... uz sebi sam proklinjala i samboooku i tequilu i pivu i votku i sve šta sam pila jer mi se vrrrrrtilo....strava.... vjerojatno smo pola sata hodali a inače (( na trijeznozubo) ja taj put prođem za 5 minuta.... semafore nisam primjećivala, boje nikako nisam razlikovala, i ipak je sve dobro prošlo...sretan.... čim smo došli u stan, ja sam sjela na kauč i skinula štikle.... kao i sve ostale cure... tako smo sjedili, pili, zajebavali se... sve do nekih 5 sati, možda malo više i išli spavat.... Tonica, Suzi, nikola, Točkica i šamo su spavali na kaučima, a matin, Stephy, Estera, Ivan i ja smo išli pavat u sobu.... bilo je hlaaaaadno, samo Steph i marin su imali deku i jastuk a mi ostali... ništa.... ja sam obukla kaput i legla, al nisam mogla spavat jer je Ivan staaaaalno neš provaljivao tako da nije bilo moguće zaspat... ipak, steph i marin su odmah zaspali, i pošteno zahrkali, tako je još teže bilo zaspat... Al se sve nekako smirilo i svi smo onako smrznuti zaspali... Točkica me je u 8 i pol došla probudit jer sam joj valjda rekla da me probudi rano ujutro... a htjela sam je poslat u tamo neku stvar.... Ipak sam bila pristojna, zahvalila joj i nastavila spavat.... a više ionako nisam mogla zaspat jer je bilo hladno fulllll.... ležala sam još nekih pola sata i otišla u dnevni... Sva onako rasčupana, razmazane šminke, boli glaaaaava.... dođem u dnevni, zavalim se na kauč i pokrijem se..... Ivan mi je dobacio:: kurvoooo! onako, s Ličkim naglasom, ipak je on pravi goranin.... svi su se odvalili smijat, a ja niš nisam kužila... ipak sam se tek digla... kad sam se malo razbudila, pitala sam ga šta to znači, a jaaaadna Točkica... Onako rano, oko 8 sati, ona se je vratila u dom, kad je izašla iz stana, u štiklicama i kratkoj haljini (((( na točkice, naravno))), vidjeli su je neki bauštelci koji su tamo radili... i počeli joj dobacivat kurvoooo, kurvooooo..... ma strava.... stalno je zajebavamo za to, al ona je rekla da nije ništa čula... Balač (Ivan) je reko da je morala čut, jer se čulo skroz do stana, tako da ono.... Polako su se svi počeli budit i već oko 11 smo svi bili na nogama.... U 12 sati smo išli u dom na ručak, pojeli, neki su išli spavat u svoje sobe, marin je išao u stan, Balač je išao po neke stvari pa se vratio u stan, a stephy i ja smo se išle tuširat i spremat sobu, uzet još stvari i opet u stan... za to nam je trebalo nekih 4 sata...dead... onda smo u stanu gledali tv sve do 6 sati, malo spavali i tako.... pa opet išli u dom, na večeru.... pizzzzzzaaaa...yeah!!!njaminjaminjami....dogovorili smo se da idemo u kino... u 8 i 10 smo svi trebali bit u stanu... Ja i Stephanie smo se uspijele spremit u tih sat i pol, Tomislav i ivan Bobinac su malo kasnili... al Balač.....njega smo morali čekat još pola sata,,, zajebavali smo ga da je sporiji od cura... pješke smo išli do Žabice, a onda smo se cjenkali s taxistima... ja sam postigla najbolju cijenu... 40 kuna za nas 5.... malo smo se zgurali, al ok je bilo... kad smo došli u tower, išli smo kupit karte... najprije smo se morali dogovorit koji film ćemo gledat.... odlučili smo se za fenomenalan film: 10 000 godina prije krista... full dobar film... imali smo sjedala u zadnjem redu, a vruuuće je bilo.... film je počeo u 21,45, trajao je nekih 2 i pol sata... ja sam zadnjih 15 minuta prespavala... a ovi debili su mi se smijali... rekli su mi da sam spavala kao da sam umrla... sjedila sam full ravno, samo sam spustila glavu i prekrižila ruke.... ma smijeh...a ništa, bar sam se odmorila...dead a ipak, to se može samo meni dogodit.... jebiga, malo sam spavala ujutro, cijeli dan pospana, vruće je bilo fullll, ja inače obožavam spavat kad je preprepretoplo, tako da mi je bilo super... još ona udobna sjedala.... ma ljudi ako vam se spava a vani ste- cinestar, tower, mjesto za vas, hahaha.... Onda smo išli još đir pa u stan... malo smo si popili... a niš posebno, pivo... al i to je dobro kad nema ništa drugo... i opet otišli spavat... samo šta smo sad ja i Stephy bile same u sobi ( 3 kreveta spojena) i imale smo deku i jastuk...uuuiiiii.... al sam opet soavala u kaputu....lud...Nedjelju smo se cjeli dan samo zajebavali, navečer smo išli u El Rio na cugu, onda smo išli u stan po stvari i vratili se u dom kao da dolazimo od doma svi...lud... Oko pola noći smo već spavale... naporan vikend... ponedjeljak sam bila dežurna na porti u školi sa onom luđakinjom kety...hehe... i Cici je snama bio, imao je ispričnicu za cijeli dan pa nije išao na nastavu...zujo.... Kasnije sam imala jaaaaako dugi razgovor s odgajateljicom i tako... bilo mi je full strava... ona pili, pili...a ja ko pokvarena ploča:-:da odgajateljice... u pravu ste odgajateljice... da odgajateljice.....lud... pa smo išli u pavarotti na cugu... Tamo su bile Dajana i Antonija i još neki dečki... ma strava... Utorak je Dajana imala rođendan pa me je pozvala u pavarotti da pijemo i tako... naravno da sam išla...yes.... a meni ne treba dvaput ponovit....party... srijedu mi je dan bio u kurcu... u školi mislim... katastrofa... profači zabrijali neku strava briju pa kužite.... Onda mi je tata poslao sms da me čeka ispred doma, išla sam zadnji sat ća, spremila stvari i put---ISTRAAAA!!! jedva sam čekala... staaaaaari moj, kako sam se naspavala danas... preko praznika neću niš radit, samo spavat, učit i izlazit.... da ga jebeš, nema te sile koja će me natjerat da ja neš idem radit! osim moje stare sretan, nju se mora s vremena na vrijeme slušat...eh...no....ma super je ona...thumbup.... sad dok sam doma ću malo češće pisat postove, jer kad sam u Ri ne stignem niš, samo gubim vrijeme po domu i gradu, učim i spavam... sada ću lijepo sve pozdravit, neda mi se baš mabrajat pojedinačno, pa samo ovako.... btw. ostavite mi puuuuuuuno puno komentara tamo dolje.... Po0o0o0o0o0zzzzych... ki$$$,,...wo0o0o0im wa$ Sw3 puuun0o0o.....x0x0x0kisskisswave

20.03.2008. u 11:33 | Broj komentara 7 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

-----koliko vas je tu bilo od 23.07.2007.-----

counter
Kentucky Singles Sites




Evo...konačno sam odlučila napisati box- o meni...
A tko bi me bolje opisao nego oni s kojima se družim....
Sve što su mi one napisale, bilo dobro ili LOŠE (Lena zno na ča mislin) ja ću tu napisat pa...Uživajte!!


by Anja (my zrme, šljokica, točkica, jedna od 3prokljete, prokljeto otprta komšija...)::::

Zovu je....
Ana.... Rođena je 21.08.'92...Živi u Kožljaku.....Ima looodog burazeka Edija, mamu i tatu.....Iako ima crnu kosu, kažu da je PLAVUŠA u duši... Voli sportsku odjeću, obuću... Voli frendove,mjuzu, Gradinu, Brig, svoju sobu, komp, svoje zrmeke ( i njihove žene, naravno!), Jezero.....
Sluša System of a down, Guns n' roses, Slipknot, Father, Iron Maiden,nightwish,Evanescence, Metallicu, Ac/Dc,Popeye, Velvet revolver, Blink 182....
Želi....
Dobru zabavu,cugu,.....
Ne voli....
Lažljive,umišljene ljude, ljubomorne cure,tračare.....

by Lena (jedna od onih 3 prokljetih):::

ABOUT HER......

AnA---> uskoro će navršiti 15 godina... 21.-og, party all night...
Odaziva se na: Anchyca, Foxxyca,Boljunka(ko i Vale), Kučka (u dobrom smislu),
Durex =), Plavusha....
--->sluša::s.o.a.d., slipknot,korn,Evanescence.......
--->jedno vrlo zabavno, brkasto biće...
Zaljubljena je do ušiju, a i preko....
Voli: family,frendove, dečke, cugu, fešte, zafrkanciju, ples & stol, zrmeke u kompletu sa
svojim ženama...
Njen najbraži hobi je-VOŽNJA BICIKLOM =)), ali još zabavnije je kad po putu sretne zanimljive ljude.....
a uz to je i pjevanje (tj. sramoćenje) pred ogledalom na stanici vrlo zabavno...(uz Lenu i Petru...by Ana)
Ne voli: ogovaranja, lažljive i umišljene ljude, dosadu ( iz koje se lako izvuče na "razne" načine ;-)....
Unatoč crnoj kosi, u duši je plavuša...
Poznata je po svojim kixevima i bombama za riknut.... Ima zakon burazeka...
Za nju mogu reći sve naj,naj jer cura je stvaaaarno zakon tj, ZEKON,hahaha....
----->SAVJET::::cesta im previše svjedoki, ali zato visoka trava, plaža i gumenjaci nisu loši...hehe....



***Ona je- ANA...
***Rođena je jednog lijepog dana, ljeto '92... Točnije, 21.08.1992....
***U horoskopu je ratoborna Lavica....
***Upoznale smo se pred 2 godine u maškarama, dok je ana bila crvenkapica....
*** Upisala je Upravnu školu u Rijeci, što znači da je neću viđat baš često....
***Ima starijeg brata Edija koji je lud kao i ona....
***Od muzike sluša sve, ali najviše voli metal i rock....
***Radi odlične cd-e koje obožavam slušat...
***Nabacala je puuuno kikseva od kojih smo rikavali od smijeha....
***U duši je PLAVUSHA....
***Za nju me vežu najljepše uspomene....
*** Bila je prva osoba kojj sam se povjerila kad smo se upoznale....
***Jedamput smo se vidile na nekom koncertu i tad sam je znala samo iz viđenja, ali se nisam usudila ni zucnut s njom, bila sam sramežljiva, što je sad nepoznat pojam za mene...
***Ona je prva osoba koju sam vozila na motoru, s time da ona to nije znala i skoro smo se ubile....šala.... "Znam ja vozit!"
(komentar b by Ana:::moš' si mislit....)
***Zanimljivo je da Anči uvijek oraspoloži društvo oko sebe...
***Da mogu... Vratila bi vrijeme i opet se upoznala s njm i proživila sve ono...
***Kad bih opisala Anu u nekoliko riječi, onda bi to bilo---> vesela, simpatična, lijepa, tvrdoglava, prava frendica...
***Jedino što bi trebala popravit na sebi je da ima malo više samopouzdanja i da ne sumnja u sebe....
***mislim da obožava svoj APN :))))
***čuva škatulicu, hehe...
***Zaljubljiva je, jaaaaako....
***Ana je kamikaza na motoru....
***Voli popit žestice....
***Super je imat nju za frendicu....

***by Daggy***

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje ja čitam:::

Martina ;-)))))))

Hellena... =)))))))

Lena,Vale & Anja.... =))

Lara :))

Dajana...

Anita

Luka =)))

the lonelyness of my soul....

Maja

Neven

sekica stariya

Lilith

nevinašce

Danijel =)))

t.a.t.u

sekica moya majena

bombELLA

redar moiii :)))))

hrwojka :)))

kikica & patkica ;-)

sanjica... :))))

tanjica... :))))








My friends....=))

Na ovaj ću popis staviti ljude koji mi jako puno znače,bez kojih nebi mogla i koje puuuuuno volim...
Pa da krenem sa curama::
1.LENA-nju ću staviti na prvo mjesto koje ona zaslužuje... U zadnje smo se vrijeme full sprijateljile i drago mi je zbog toga... Uvijek me uspije nasmijati( ko da je to teško) i iz svake situacije može izvući nešto što jesmiješno... Ona je leeeegenda!!! Ima izjave koje me nasmiju do suza, ali je i jako pametna,inteligentna,zabavna,povjerljiva,simpatična,....ma ča ću drugo reć nego-zEkon ženska ku puuuno wolin!!!wuf,wuf Lena!
-Tea,Martina,Marina- cure iz razreda....zakon su... Bez njih bi mi nastava bila jaaaako dosadna al ovako.....haha.... Jako su zabavne,a o pameti da ne govorim,haha...ma lude su 100 na uru,pogotovo Marina.... Ima nenadmašive izjave od kih se smijemo 10 dan pokle...ma leeegende su,ali stvarno... Pozzich njima...
-Paola,Matea F.,Matea M.,Samanta- loode ženske.... simpatične,vesele,smiješne,pametne,otkačene,ma zakon.... Inače su s Lenun va razredu... Imaju zarazan smijeh.... I puuno obožavatelja iz našega razreda.....pozzich i vama...
- Anja,Vale V.,Petra-ajjjj one su supach... Va zadnje vrime dosta tega dijele,haha....Ma zakon su.... Vole zezat neke određene osobe na neki određeni način...one znoju ke osobe i na ki način...samo naprijed....haha.... Fešte nebi bile fešte bez njih.... još kad se nojde kakov stol...pa Gasolina ili neka dr. dobra pjesma....to trebate vidit inače....neznote ča propuštate...haha....
Ukratko one su Leeegende...pozzich...

a sad muški....

1.Tonjo- moj best frend......naj,naj,naj,najbolji je..... Znon ga odkad znon za sebe.... Zakon je... Simpatičan,otkačen,lud,smišan...ma predobar..... Obožava konji i ima ih doma jeno 2-3...nisan baš sigurna... Ima i motor ki mu je trenutno u kvaru,al brzo će n to sredit... Skupa smo va razredu i najžešći je kad treba odgovarat kemiju ili biologije...za matematiku da ne govorimo...
Ma on je THE BEST!
-Maćo i Dutko-ludi su.....najžešći su kad igromo nogomet....=))) pozzz ljudi....
-Korado-frend iz razreda,otkačen je, svira harmoniku,mrzi mačke smijeh i leeeeegenda je...thumbupwave

imam još puno dobrih frendova pa ću ih ovdje napisat::

-Sanja N.
-Ines,
-Tina,
-Sandro,
-Pino,
-Zoran,
-Loran,
-Toni,
-Boba,
-Floky
-Sara,
-Lara,
-Marko,
-Deni,
-Alen,
-Vito,
-Nikolina,
-Ela,
-Choky,
-Timmy,
-Deni,
-Dodo,
-Meho,
-Mario,
-Andrea,
-Dora,
-Lara,
-Ivana,
-Đeni,
-Jenny,
-Marinela,
-Tamara,
-Antonija,
-Elena,
-Alen,
-Luka,
-Lucijan,
-Marin,
-Nikolina,
-Stephy,
-Estera,
-Ines,
-Sanja,
-Ela,
-Antonija,
-Bea,
-Tea,
-Lea,
-Ivana,
-Reana,
-Karla,
-Theodora,
-Mia,
Dragana,
-Kikica,
-Kety,
-Iva,
-Irena,
-Paula,
-Ena,
-Ćuća,
-Andrea,
-Andrea,
-Ivana,
-Đeni,
-Tomislav,
-Marin,
-Nikola,
-Ivan,
-Marko,
-Edi,
-Valnea,
-Mirnesa,
-Nena,
-Sabina,
-Denis,
-Hrvoje,
-Bojan,
-Martina,
-Patricia,
-Anja,
-Doris,
-Klara,
-Kristina,
-Silvana,
-Sara,
-Ana,
-Matia,
-Hellena,
-Jelena,
-Vedrana,
-Anja,
-Danijela,
-Martina,
-Vedran....

---sorryte ako san nekega pozobila---

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@