subota...=))))

Jučer smo Sanja, Vito, Zoran, Sandro, Jenny, Pino, Lara, Tonjo,moj buraz i ja bili na ribarskoj včeri u Mošćeničkoj Dragi... Čvrsto sam odlučila da neću nigdje ić jer mi se stvaaaaarno nije dalo.... Ali onda je mj brat došao kod mene i počeo govorit:: ma ti si u kurcu, ma ča ćeš kura* doma, šu,šu, remo vani... Još je i rekao nešto kao ::Pa Sanja će jedina ženska tamo, hoj i ti da ne bude soma.... Tako sam se ja oko 6 i pol počela spremat.... Na 8 i pol smo krenuli... S nama su išli Sanja i Zoran... Pitam ja brata u autu :: Edi, a kamo mi gremo?? a on meni:: E pa.... neznomo još... Valja je kakova fešta kadi... Ćemo iskat... San ču da je va Zadri nika fešta večeras pa ko ni niš tu, remo tamo... A onda se je javila Sanja::: Ma ča!!! Kadi?? Va Zadar?? Ana, remo ja i ti tu vonka pa na stop do doma.... Ja:: Ama,ma meni je sejno, ali me full zanima kadi ćemo finit... Vjerojatno na nikoj gnjiloj fešti.... Sanja:: A ma...
Nakon jedno 15 min su se ovi sjetili kako oni ne vole stranu muziku i da oni žele slušat narodnjake!! Meni je slabo došlo!! (( nemam ja ništa protiv narodnjaka, znam neke "poznatije" ali ih baš ne volim...)) Počeli su s Thompsonom.... Počeli su doslovno vrištat na pjesmu Moj Ivane...//sorry Daggy..// Kasnije su bile sve neke glupe pje sme a onda je došla pjesma Kraljica trotoara... Govori meni Sanja:: ajmo se prisjećat prve ljubavi.... To je čuo i moj brat... I Zoran.... Sanja se je odmah počela smijat kao luda... Edi je rekao,,,mamica moja mila...sada ću i plakat počet... A Zoran je glumio da svira sintisajzer... Ja se nisam htjela prisjećat ničega, jer sam odlučila zaboravit neke moje ljubavi... Konačno smo došli do Mošćeničke Drage.... Yeaaah! Uspjeli smo.... Izvrtili smo se po parkiranju jedno 5-6 puta... Našli smo jedan di se plaća... I pita taj dečko mog brata:: a imaš 5 kun, a on:: aaaa,nimamo mi tega... Tako da smo parking umjesto 15 platili 10 kuna, I moj buraz je bio jaaaako sretan da može zajebavat ostale da je platio manje.... Došli smo dole,tj. na neku rivu i išli na šank...(( a kamo drugamo bimo mi mogli poć??)) Ovi naručuju svako svoju bocu lovranskega ((od 1 litre)) samo smo Tonjo i ja žicali svakog malo jer nam je bilo previše cijela boca... Nastupao je neki band koji se zove Azzuro... Ma bezveze.. Tamo neke polke i valcere svira... Je rekla Sanja da je to muzika iz doba kad su " one žensk va krinolinama hodile".... Onda smo išli do plaže.. Tamo je bila rulja nekih punkera, me(n)talca, šta već ne... Edi je rekao da su to "nafumane budale" pa smo se mi odvalili smijat... Išli smo šetat po tim plažama i skuže Zoky i tonjo neke 2 tipice koje "nnimaju gobaste nego lipe, drite noge" haha... Zoki je stalno nagovarao Tonjeta da idu do njih al njemu se nije dalo baš... Kad su prolazile kraj nas ih je Vito zvao i počeo s njima pričati //po hrvatski// a one : vas? vas?... Očito su bile Njemice... Dok je Vito pokušavao složit rečenicu na engleskom, ja sam ih pitala: Speak english? kad su rekle da da, ja sam nastavila : Dose two boys likes you (( pa mi je izletilo -ili obrnuto??)) svi su se počeli smijat, a one su rekle: cool,but we have to go now... Ja: Ej,ej, can they go with you???? One: Nein,nein..... ja:a jebiga onda... Onda smo Sanja i ja išle tražit wc-e, ali smo završile na našoj plaži, di se mi inače kupamo... I taaaako... malo smo pričale... Puno esemesale ( se dopisivale s nekim ljudima...za one koji ne kuže)....Kad smo se vratile, tražile smo naše , kojih više nije bilo na plaži... Išle smo po nekom puteljku, i čule dečke kako vrište,smiju se,... A Sanja ih je skužila na TRAMPOLINU... Baaa....koji smijeh.... Tamo su se doslovno ubijali.... Skakali su ko neki luđaci... Rikavali smo od smijeha.... A Vito je sve to iz sigurne udaljenosti promatrao...pametni Vito... Tamo su skakali oko pola sata... I ja sam htjela ići, ali sam imala minicu pa.....jbg..... Nakon nekog vremena smo išli u neki kafić i tamo se dogovarali kamo dalje.... Sanja i ja smo išle šetat i vidile smo Sandru, Tinu, Sandreta i Gorana.... Dogovor je pao da idemo u Lovran ili Iku... Odlučit ćemo putem,rekli su.... Na parkiralištu je Zoran postao malo hiperaktivan...da,da,malo više nego inače...haha... I slučajno se je nagnuo na neki koš koji nije bio stabilan pa je skoro pao (koš,ne Zoran)... Došao je neki tip i počeo se derat:: Nemoj ti tikat ta košić, aš će ja tebe malo taknut pa ćeš vidit onda.." ili nešto u tom stilu... Lud je bio....Tako smo mi krenuli.... Dođemo u Lovran.....Prođemo Lovran....Dođemo u Iku.....Ostajemo u Iki... Išli smo u neki kafić koji se zove Glorija....popili pijaču....Išli u neki drugi kafić... A tamo nam nisu htjeli dat pijaču jer je "kasno" bilo...Pa samo 3 je bilo....Vraćamo se u Lovran da idemo nešto jest... Svi smo bili jaaaaako gladni... Osim Sanje... Tamo smo bili oko pola sata i onda smo konačno išli doma.... Oko 4 sam došla doma..... Probudila sam se u 11..... Nadam se da večeras idemo u Šumber na feštu... Pa makar smao đir.... Novi post ću vjerojatno napisat sutra... A do tad... Pozzzzz....Pussssssaaaa..... Veeeeeliki pozdrav šaljem::: 3 prokljete (opširnije--> Budućoj nevest od khm-khm-ma neću reć, život mi je drag....hehe, Ribarskoj Žvakalici i Lassie), Dragani-koja je btw. crazy in love, Martini,...........i još nekome cerek

05.08.2007. u 16:28 | Broj komentara 22 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

-----koliko vas je tu bilo od 23.07.2007.-----

counter
Kentucky Singles Sites




Evo...konačno sam odlučila napisati box- o meni...
A tko bi me bolje opisao nego oni s kojima se družim....
Sve što su mi one napisale, bilo dobro ili LOŠE (Lena zno na ča mislin) ja ću tu napisat pa...Uživajte!!


by Anja (my zrme, šljokica, točkica, jedna od 3prokljete, prokljeto otprta komšija...)::::

Zovu je....
Ana.... Rođena je 21.08.'92...Živi u Kožljaku.....Ima looodog burazeka Edija, mamu i tatu.....Iako ima crnu kosu, kažu da je PLAVUŠA u duši... Voli sportsku odjeću, obuću... Voli frendove,mjuzu, Gradinu, Brig, svoju sobu, komp, svoje zrmeke ( i njihove žene, naravno!), Jezero.....
Sluša System of a down, Guns n' roses, Slipknot, Father, Iron Maiden,nightwish,Evanescence, Metallicu, Ac/Dc,Popeye, Velvet revolver, Blink 182....
Želi....
Dobru zabavu,cugu,.....
Ne voli....
Lažljive,umišljene ljude, ljubomorne cure,tračare.....

by Lena (jedna od onih 3 prokljetih):::

ABOUT HER......

AnA---> uskoro će navršiti 15 godina... 21.-og, party all night...
Odaziva se na: Anchyca, Foxxyca,Boljunka(ko i Vale), Kučka (u dobrom smislu),
Durex =), Plavusha....
--->sluša::s.o.a.d., slipknot,korn,Evanescence.......
--->jedno vrlo zabavno, brkasto biće...
Zaljubljena je do ušiju, a i preko....
Voli: family,frendove, dečke, cugu, fešte, zafrkanciju, ples & stol, zrmeke u kompletu sa
svojim ženama...
Njen najbraži hobi je-VOŽNJA BICIKLOM =)), ali još zabavnije je kad po putu sretne zanimljive ljude.....
a uz to je i pjevanje (tj. sramoćenje) pred ogledalom na stanici vrlo zabavno...(uz Lenu i Petru...by Ana)
Ne voli: ogovaranja, lažljive i umišljene ljude, dosadu ( iz koje se lako izvuče na "razne" načine ;-)....
Unatoč crnoj kosi, u duši je plavuša...
Poznata je po svojim kixevima i bombama za riknut.... Ima zakon burazeka...
Za nju mogu reći sve naj,naj jer cura je stvaaaarno zakon tj, ZEKON,hahaha....
----->SAVJET::::cesta im previše svjedoki, ali zato visoka trava, plaža i gumenjaci nisu loši...hehe....



***Ona je- ANA...
***Rođena je jednog lijepog dana, ljeto '92... Točnije, 21.08.1992....
***U horoskopu je ratoborna Lavica....
***Upoznale smo se pred 2 godine u maškarama, dok je ana bila crvenkapica....
*** Upisala je Upravnu školu u Rijeci, što znači da je neću viđat baš često....
***Ima starijeg brata Edija koji je lud kao i ona....
***Od muzike sluša sve, ali najviše voli metal i rock....
***Radi odlične cd-e koje obožavam slušat...
***Nabacala je puuuno kikseva od kojih smo rikavali od smijeha....
***U duši je PLAVUSHA....
***Za nju me vežu najljepše uspomene....
*** Bila je prva osoba kojj sam se povjerila kad smo se upoznale....
***Jedamput smo se vidile na nekom koncertu i tad sam je znala samo iz viđenja, ali se nisam usudila ni zucnut s njom, bila sam sramežljiva, što je sad nepoznat pojam za mene...
***Ona je prva osoba koju sam vozila na motoru, s time da ona to nije znala i skoro smo se ubile....šala.... "Znam ja vozit!"
(komentar b by Ana:::moš' si mislit....)
***Zanimljivo je da Anči uvijek oraspoloži društvo oko sebe...
***Da mogu... Vratila bi vrijeme i opet se upoznala s njm i proživila sve ono...
***Kad bih opisala Anu u nekoliko riječi, onda bi to bilo---> vesela, simpatična, lijepa, tvrdoglava, prava frendica...
***Jedino što bi trebala popravit na sebi je da ima malo više samopouzdanja i da ne sumnja u sebe....
***mislim da obožava svoj APN :))))
***čuva škatulicu, hehe...
***Zaljubljiva je, jaaaaako....
***Ana je kamikaza na motoru....
***Voli popit žestice....
***Super je imat nju za frendicu....

***by Daggy***

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje ja čitam:::

Martina ;-)))))))

Hellena... =)))))))

Lena,Vale & Anja.... =))

Lara :))

Dajana...

Anita

Luka =)))

the lonelyness of my soul....

Maja

Neven

sekica stariya

Lilith

nevinašce

Danijel =)))

t.a.t.u

sekica moya majena

bombELLA

redar moiii :)))))

hrwojka :)))

kikica & patkica ;-)

sanjica... :))))

tanjica... :))))








My friends....=))

Na ovaj ću popis staviti ljude koji mi jako puno znače,bez kojih nebi mogla i koje puuuuuno volim...
Pa da krenem sa curama::
1.LENA-nju ću staviti na prvo mjesto koje ona zaslužuje... U zadnje smo se vrijeme full sprijateljile i drago mi je zbog toga... Uvijek me uspije nasmijati( ko da je to teško) i iz svake situacije može izvući nešto što jesmiješno... Ona je leeeegenda!!! Ima izjave koje me nasmiju do suza, ali je i jako pametna,inteligentna,zabavna,povjerljiva,simpatična,....ma ča ću drugo reć nego-zEkon ženska ku puuuno wolin!!!wuf,wuf Lena!
-Tea,Martina,Marina- cure iz razreda....zakon su... Bez njih bi mi nastava bila jaaaako dosadna al ovako.....haha.... Jako su zabavne,a o pameti da ne govorim,haha...ma lude su 100 na uru,pogotovo Marina.... Ima nenadmašive izjave od kih se smijemo 10 dan pokle...ma leeegende su,ali stvarno... Pozzich njima...
-Paola,Matea F.,Matea M.,Samanta- loode ženske.... simpatične,vesele,smiješne,pametne,otkačene,ma zakon.... Inače su s Lenun va razredu... Imaju zarazan smijeh.... I puuno obožavatelja iz našega razreda.....pozzich i vama...
- Anja,Vale V.,Petra-ajjjj one su supach... Va zadnje vrime dosta tega dijele,haha....Ma zakon su.... Vole zezat neke određene osobe na neki određeni način...one znoju ke osobe i na ki način...samo naprijed....haha.... Fešte nebi bile fešte bez njih.... još kad se nojde kakov stol...pa Gasolina ili neka dr. dobra pjesma....to trebate vidit inače....neznote ča propuštate...haha....
Ukratko one su Leeegende...pozzich...

a sad muški....

1.Tonjo- moj best frend......naj,naj,naj,najbolji je..... Znon ga odkad znon za sebe.... Zakon je... Simpatičan,otkačen,lud,smišan...ma predobar..... Obožava konji i ima ih doma jeno 2-3...nisan baš sigurna... Ima i motor ki mu je trenutno u kvaru,al brzo će n to sredit... Skupa smo va razredu i najžešći je kad treba odgovarat kemiju ili biologije...za matematiku da ne govorimo...
Ma on je THE BEST!
-Maćo i Dutko-ludi su.....najžešći su kad igromo nogomet....=))) pozzz ljudi....
-Korado-frend iz razreda,otkačen je, svira harmoniku,mrzi mačke smijeh i leeeeegenda je...thumbupwave

imam još puno dobrih frendova pa ću ih ovdje napisat::

-Sanja N.
-Ines,
-Tina,
-Sandro,
-Pino,
-Zoran,
-Loran,
-Toni,
-Boba,
-Floky
-Sara,
-Lara,
-Marko,
-Deni,
-Alen,
-Vito,
-Nikolina,
-Ela,
-Choky,
-Timmy,
-Deni,
-Dodo,
-Meho,
-Mario,
-Andrea,
-Dora,
-Lara,
-Ivana,
-Đeni,
-Jenny,
-Marinela,
-Tamara,
-Antonija,
-Elena,
-Alen,
-Luka,
-Lucijan,
-Marin,
-Nikolina,
-Stephy,
-Estera,
-Ines,
-Sanja,
-Ela,
-Antonija,
-Bea,
-Tea,
-Lea,
-Ivana,
-Reana,
-Karla,
-Theodora,
-Mia,
Dragana,
-Kikica,
-Kety,
-Iva,
-Irena,
-Paula,
-Ena,
-Ćuća,
-Andrea,
-Andrea,
-Ivana,
-Đeni,
-Tomislav,
-Marin,
-Nikola,
-Ivan,
-Marko,
-Edi,
-Valnea,
-Mirnesa,
-Nena,
-Sabina,
-Denis,
-Hrvoje,
-Bojan,
-Martina,
-Patricia,
-Anja,
-Doris,
-Klara,
-Kristina,
-Silvana,
-Sara,
-Ana,
-Matia,
-Hellena,
-Jelena,
-Vedrana,
-Anja,
-Danijela,
-Martina,
-Vedran....

---sorryte ako san nekega pozobila---

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@